اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با ازدواج در مساجد قم

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با ازدواج در مساجد سطح شهر قم گفت: در حال حاضر پیش‌بینی شده این دوره‌ها در 40 مسجد برگزار شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با ازدواج در مساجد قم

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم دارای سه زیر مجموعه است، اظهار کرد: اداره مشارکت‌های اجتماعی جوانان، اداره ساماندهی امور جوانان و اداره فرهنگی و امور تربیتی زیر مجموعه‌های این معاونت را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در اداره مشارکت‌های اجتماعی جوانان اقداماتی مانند صدور و ثبت مجوز و ... صورت می‌پذیرد، گفت: در مجموع حدود 180 تشکل در موضوعات مختلف زیر مجموعه این معاونت فعالیت می‌کنند که بیش از 50 درصد آن‌ها فعالیت دائمی دارند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیتی برای ثبت تشکل و یا سمن در این معاونت وجود ندارد، اظهار داشت: افرادی که تمایل به ثبت تشکل دارند، می‌توانند به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم مراجعه کنند.

وی به برخی از اقدامات و فعالیت‌های این معاونت اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف، برگزاری اردو‌ها و جشن‌ها، حمایت از سمن‌ها و ... از جمله اقدامات این معاونت است.

رمضانی از برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج موفق، خانواده موفق خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی مدتی است که شروع شده و هر هفته یکشنبه‌ها صبح‌ها از ساعت 9 تا 11 و عصر‌ها از ساعت 16 تا 18 با حضور دکتر فرهنگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن برای ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره تلفن 36564697 تماس بگیرند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با ازدواج در مساجد سطح شهر قم گفت: در حال حاضر پیش‌بینی شده این دوره‌ها در چهل مسجد برگزار شود ضمن اینکه کارگاه‌های آموزشی هشت ساعته و 12 ساعته ویژه جوانان نیز با حضور اساتید برجسته در سه پایگاه برگزار خواهد شد.

وی در پایان دستگاه برتر ملی در حوزه ازدواج و دریافت تقدیرنامه از وزیر ورزش و جوانان، کسب عنوان دوم در بخش ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور، کسب عنوان اول در بخش ستاد ساماندهی امور جوانان در منطقه یک کشور، کسب مقام برتر 2 تشکل استان قم در جشنواره اتفاق در بین پنج تشکل برتر کشور را از نمونه دستاوردهای این معاونت در سال گذشته ذکر کرد و افزود: از جمله مهمترین فعالیت‌های این معاونت در سال گذشته می‌توان به صدور و تمدید بیشترین اعتبارنامه تشکل‌ها در کشور، بررسی بیش از 93 طرح ارائه شده توسط سمن‌ها، حمایت از 73 طرح ارائه شده توسط سمن‌ها، طراحی سامانه جوان 313 به منظور نشر محصولات فرهنگی از طریق فضای مجازی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول