اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

برف‌روبی جاده‌های قزوین با آغاز بارش برف

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از انجام عملیات برف‌روبی محورهای این استان از دقایق ابتدایی بارش برف خبر داد.

برف‌روبی جاده‌های قزوین با آغاز بارش برف

جواد حق‌لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بارش برف از نخستین ساعات بامداد روز شنبه در محور قزوین ـ زنجان و گردنه آوج در محور قزوین ـ همدان آغاز شد.

وی با اشاره به انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط راهداران بیان داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و پیشگیری از سوانح جاده‌ای‌، عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی از همان ساعات ابتدایی توسط راهداران استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

این مسئول تأکید کرد: با توجه به برودت هوا مسافران پیش از سفر از ایمنی خودرو مطمئن شوند و در طول راه‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

اسماعیل جعفری رئیس اداره راه و شهرسازی آوج نیز گفت: گردنه سلطان‌بلاغ با 10 سانتی‌متر بارش بیشترین بارش را در این شهرستان داشته است.

جعفری با اشاره به عملیات صورت گرفته توسط این اداره برای جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها تصریح کرد: با آغاز بارش برف در این شهرستان 40 راهدار با 20 دستگاه ماشین‌آلات راهداری عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی جاده‌ها را آغاز کردند.

انتهای پیام/2667/غ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول