اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 352 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 352 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در زنجان خبر داد.

محکومیت 352 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در راستای مبارزه با قاچاق اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا در راستای مبارزه با قاچاق یکی از قاچاقچیان سوخت در استان تعزیر شده است، اضافه کرد: این قاچاقچی اقدام به عرضه 22 هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت خارج از شبکه کرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان محکومیت این قاچاقچی را ضبط سوخت‌های کشف شده اعلام کرد و گفت: علاوه بر این قاچاقچی مذکور به پرداخت 352 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

این مسئول در ادامه به محکومیت 102 میلیون ریالی یک قاچاقچی پارچه در استان اشاره کرد و بیان داشت: این فرد اقدام به قاچاق 138 طاقه انواع پارچه خارجی کرده بود.

عزیزپور با بیان اینکه پرونده این قاچاقچی در شعبه رسیدگی به جرائم کالا و ارز مورد بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بر اساس حکم این شعبه، قاچاقچی مذکور به ضبط کالاهای مکشوفه نیز محکوم شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با سایر دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: به منظور نظارت بیشتر بر بازار طی روزهای اخیر گشت مشترک سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با عنایت به وصول گزارشات متعدد در زمینه تخلفات خدمات آسانسور، شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در معیت کارشناسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت با تشکیل اکیپ سیار از این واحدها بازرسی به عمل آورده و سه واحد متخلف را شناسایی کردند.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول