اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گفت‌و‌گوی تفصیلی فارس با مدیرعامل باشگاه مس

باشگاه مس دست به جیب شد/ نیاز جدی نماینده فوتبال کرمان به یار دوازدهم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان از بازی تیمش در برابر نفت تهران با عنوان بازی مرگ و زندگی یاد کرد و گفت: باشگاه از جیب خود هزینه بلیت مسابقات را به سازمان لیگ پرداخت می‌کند تا هواداران مس به صورت رایگان بازی‌های تیم را تماشا کنند.

باشگاه مس دست به جیب شد/ نیاز جدی نماینده فوتبال کرمان به یار دوازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر ایرانمنش مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان پس از باخت تیمش در برابر ملوان بندرانزلی از نتایج  این تیم در هفته‌های اخیر گلایه داشت، وی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با خبرنگار فارس در کرمان از تلاش خود و همه مجموعه تحت مدیریتش برای حل و فصل مشکلات و ضعف‌های تیم در چند ماهه اخیر سخن به میان آورد.

وی بیان داشت: تا پایان فصل فرصت اندکی باقی مانده است و از بازیکنان تیم تقاضا دارم با جسارت و غیرت بیشتری برای مس بازی کنند، این تیم تنها دلخوشی مردم و اهالی ورزش در این شهر است.

وی همچنین از صدا و سیما، رسانه‌های استان، هواداران مس و دلسوزان این تیم می‌خواهد تا در دو بازی  پیش روی  مس برابر نفت آبادان در جام حذفی و نفت تهران در لیگ برتر خود را برای حمایت همه‌جانبه از تیم شهرشان آماده کنند و با انجام اقدامات مناسب نقش یار دوازدهم را در کنار تیم مس کرمان  به خوبی ایفا کنند.

در ادامه گفت‌و‌گوی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در کرمان با مدیرعامل باشگاه مس را می‌خوانید.

فارس: آقای ایرانمنش مس در برابر ملوان شکست خورد در این مورد چه صحبتی دارید؟

بازیکنان ما در این دیدار عملکرد قابل توجهی نداشتند و ما نتوانستیم در برابر ملوان بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، ما در چند بازی اخیر خود نتوانسته‌ایم، امتیاز دلخواه را به دست آوریم.

فارس: آیا باشگاه درباره کسب این نتایج ضعیف از کادر فنی توضیح خواسته است؟

قطعا، امروز و پس از بازگشت تیم از انزلی با کادر فنی جلسه‌ای برگزار می‌کنم، من باید با کادر فنی صحبت کنم و در مورد تغییر وضعیت فعلی نتایج با مظلومی و همکارانش صحبت کنیم، یکی از اقداماتی که می‌تواند در وضعیت فعلی به تیم کمک کند، پرهیز از حاشیه‌سازی است، کادر فنی باشگاه به عنوان عضو بزرگ تیم باید در زمینه روند نتایج تیم پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

فارس: نتیجه این جلسه هم رسانه‌ای می‌شود؟

ما چیزی برای پنهان کردن از رسانه‌ها نداریم، همه ما برای موفقیت تیم مس در جایگاه‌های خود تلاش می‌کنیم، قطعا تصمیماتی که در این نشست اعمال می‌شود را از طریق سایت باشگاه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

فارس: نتیجه مس در انزلی نگرانی‌های هواداران و علاقه‌مندان مس را از بابت جدا شدن تیم از انتهای جدول تشدید کرد.

ما در انزلی بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم، اما مردم و هواداران مس به خوبی می‌دانند که هنوز زمان برای جبران نتایج وجود دارد ما در وضعیت بحرانی نیازمند حضور و حمایت یکپارچه هواداران و مردم در ورزشگاه هستیم، ما در نیم‌فصل دوم تلاش زیادی کردیم تا تیم را با توجه به  حضور بهترین بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات تقویت کنیم، ما همه تلاش خود را به کار گرفتیم از این جای کار به بعد کادر فنی و بازیکنان تیم هستند که باید برای دل این مردم و به عشق زنده نگه داشتن نام مس و استان کرمان در لیگ بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذارند به نظر من اگر بازیکنان ما کمی غیرت و تعصب را چاشنی کار خود در بازی‌های باقی مانده مس کنند، تیم از انتهای جدول کنده می‌شود و در لیگ می‌ماند.

فارس: دو بازی حساس در برابر دو تیم نفتی را در پیش روی خود دارید، بازی برابر نفت آبادان در جام حذفی و بازی مقابل نفت تهران در لیگ برتر، باشگاه برای این دو دیدار چه تدبیری اتخاذ کرده است؟

به نظر من بازی ششم بهمن مس در برابر نفت تهران را می‌توان بازی مرگ و زندگی مس در دوران حضور این تیم در لیگ برتر نام نهاد در صورتی که بتوانیم 3 امتیاز بازی مقابل نفت تهران را در خانه تصاحب کنیم، امید و انگیزه بازیکنان برای ماندن  تیم در لیگ افزایش می‌یابد، همانگونه که گفتم کادر فنی و بازیکنان تیم در دور برگشت بهتر از تیم دور رفت کار کرده‌اند، اما من از بازیکنان و کادر فنی تقاضا دارم با تلاش بیشتری در هفته‌های پایانی لیگ به کار خود ادامه دهند و با غیرت و تعصب بیشتری برای زنده ماندن نام مس در زمین به دنبال رسیدن به پیروزی باشند.

فارس: با این وضعیت برنامه‌ای برای بازی تیم در برابر نفت آبادان در جام حذفی ندارید؟

اولویت ما ماندن مس در لیگ برتر است، ما همه تلاش خود را برای تغییر وضعیت تیم به کار گرفته‌ایم و با عنایت پروردگار با پیروزی مقابل نفت تهران این امید به ماندن رنگ و بوی بیشتری به خود می گیرد، اما همانگونه که گفتم این امید وقتی قوی‌تر می‌شود که تلاش ما در زمین مسابقه دو برابر شود، ما باید با تعصب و تلاش بیشتری در مسابقات باقی مانده در زمین مسابقه ظاهر شویم، البته در جام حذفی نیز به دنبال غلبه بر نفت آبادان هستیم و امیدوارم با دست پر از این بازی خارج شویم، تنها حُسن پیروزی در جام حذفی حضور تیم در جمع چهار تیم پایانی جام حذفی است که این مسئله نیز در روحیه بازیکنان ما تاثیر مثبتی بر جای می‌گذارد.

فارس: از خریدهای باشگاه و از عملکرد کادر فنی تیم رضایت دارید؟

بالاخره خریدهایی که باشگاه در نیم‌فصل دوم انجام داد، همین نفراتی است که می‌بینید، ما برای خریدهای بهتر تلاش زیادی از خود نشان دادیم اما بازیکنان و موجودی بازار همین تعداد بازیکنی بود که به تیم افزوده شد در مجموع تیم در قیاس با دور رفت مسابقات بهتر شد و خط هافبک ما از قدرت بیشتری در مقایسه با خط هافبک دور رفت برخوردار شد، کادر فنی هم تلاش زیادی از خود نشان داده است، اما تا اینجا نه تدابیر آنها جواب داده، نه کارهای ما.

فارس: شما از بازی مقابل نفت تهران به عنوان بازی مرگ و زندگی مس در دوران حضور این تیم در لیگ برتر یاد کردید، برای این بازی چه تدابیری اتخاذ شده است؟

ما هم اکنون نیازمند ایجاد یک موج در شهر کرمان هستیم، موجی که فریاد حمایت و یکپارچگی اهالی ورزش و هواداران مس را در شهر کرمان برای ماندن تیم در لیگ برتر فریاد بزند، این شور و هیجان اگر در درون مردم احساس شود مردم برای حمایت از مس به ورزشگاه می‌آیند، مردم باید بدانند، حضور پرشور آنها در بازی مقابل نفت به خودی خود می‌تواند، انگیزه و نیروی بازیکنان تیم را دو چندان کند.

فارس: باشگاه برای ایجاد این موج چه اقداماتی را در دستور کار دارد؟

ما بستر لازم را برای حضور هواداران در ورزشگاه محیا کرده‌ایم، باشگاه از جیب خود هزینه بلیت مسابقات را به سازمان لیگ پرداخت می‌کند تا هواداران مس به صورت رایگان بازی‌های تیم را تماشا کنند، نصب بیش از 25 بنر در سطح شهر، ارسال هزاران پیامک به منظور تشویق و ترغیب علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه از جمله این اقدامات بوده است، ما حتی با مسئولان آموزش و پرورش جلساتی داشتیم تا از ظرفیت و نیروی جوان در مدارس برای حضور در ورزشگاه و حمایت از مس استفاده کنیم در این بین با شرکت اتوبوسرانی نیز همکاری خوبی داشتیم و حدود 20 دستگاه اتوبوس مسئولیت حمل و نقل تماشاگران را از نقاط مختلف شهر به ورزشگاه بر عهده داشتند، اینها اقداماتی بود که ما می‌توانستیم در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباطات برای دعوت از مردم و تماشاگران در ورزشگاه انجام دهیم، اما در این بین این مردم هستند که باید در چند بازی باقی مانده به کمک تیم شهر خود شتافته و به عنوان یار دوازدهم نقش مؤثری را برای یاری رساندن به تیم شهر خود از خود به نمایش گذارند.

فارس: از عملکرد لیدرهای تیم رضایت دارید؟

بله ما از لیدرها و تماشاگران تیم رضایت داریم، آنها در بازی مقابل سایپا با وجود آنکه تیم دو گل از حریف عقب افتاد، هیچ اقدام ناشایست و حاشیه‌سازی از خود نشان ندادند و با حمایت یکپارچه از تیم تا پایان بازی فهم و شعور بالای خود را به معرض نمایش گذاشتند، امیدوارم حضور پر رنگ تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال در بازی مقابل نفت تهران منجر به ایجاد یک وفاق و همدلی بین لیدرها و تماشاگران شده تا موفقیت مس در برابر نفت تهران از روی سکوهای ورزشگاه کلید زده شود.

فارس: صحبت پایانی؟

از رسانه‌ها و صدا و سیما تقاضا دارم با توجه به وضعیت کنونی مس در مسابقات، تنها به فکر اطلاع‌رسانی مثبت و حمایت همه‌جانبه از تیم باشند، امیدوارم  اطلاع‌رسانی رسانه‌ها نیز برای بازی حساس مس و نفت تهران در روز ششم بهمن زمینه‌ساز حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه شوند.

-----------------------------

گفت‌و‌گو از عباس آقاملایی

-----------------------------

انتهای پیام/80011/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول