اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور:

رسانه‌ها بازوان محکمی برای ستاد مبارزه با موادمخدر هستند

مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور گفت: رسانه‌ها بازوان محکمی در راستای تحقق اهداف ستاد مبارزه با موادمخدر کشور هستند.

رسانه‌ها بازوان محکمی برای ستاد مبارزه با موادمخدر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، فرزین رحیم نظری در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان که پیرامون برنامه رادیوی تلوزیونی در حوزه‌های پیشگیری، فرهنگی، درمان و مشارکت‌های مردمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، با توجه به تاکید دبیرکل ستاد مبنی بر اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر و ارتباط نزدیک با رسانه‌ها، اظهار داشت: بازوهای مهم در تحقق خواسته دبیرکل ستاد، رسانه‌ها و خصوصا صدا و سیما هستند.

مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور استفاده از طرفیت شبکه‌های استانی با هدف بومی کردن برنامه‌های فرهنگی پیشگیری را از توصیه‌های وزیر کشور و دبیرکل ستاد عنوان کرد و افزود: گرایش به سمت استفاده از موادمخدر صنعتی و روان‌گردان‌ها زنگ خطری است که تمام اقشار مختلف مردم باید با حساسیت متوجه آن باشند.

این مسئول ادامه داد: در این راستا نقش صدا و سیما بسیار مهم و اثرگذار است.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: نوع آسیب‌های مواد مخدر در این استان متفاوت است.

دولت کردستانی افزود: هزینه کردن در موضوعات فرهنگی یک نوع سرمایه‌گذاری است و باید برای مقابله با عرضه و سوء مصرف موادمخدر، هجمه اطلاع‌رسانی بزرگی صورت بگیرد.

وی در ادامه گرایش برخی از افراد جامعه به سمت اعتیاد را ناشی از ناآگاهی آنان دانست و اضافه کرد: اعتیاد و قاچاق مواد مخدر آسیب‌های جدی اجتماعی را به جامعه وارد کرده که اگر در این زمینه از مردم کمک نگیریم شکست خورده‌ایم.

در پایان این جلسه برای تهیه 42 قسمت برنامه رادیویی تلوزیونی، تهیه طرح انیمیشن و پخش پیام‌های هشدار دهنده در قالب زیرنویس برنامه‌های تلوزیونی مذاکره و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/75004/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول