اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی کرمانشاه مطرح کرد

فراخوان شرکت در نمایشگاه صنایع دستی کیش و خوزستان

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از صنعتگران صنایع‌ دستی برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی کیش و خوزستان دعوت کرد.

فراخوان شرکت در نمایشگاه صنایع دستی کیش و خوزستان

نصرت‌الله سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دو نمایشگاه صنایع دستی در تاریخ هشتم الی یازدهم بهمن ماه در کیش و 17 الی 21 بهمن ماه سال‌جاری در خوزستان برگزار می‌شود.

سپهر تاکید کرد: صنایع دستی یکی از شاخص‌های سرمایه‌گذاری بوده و با قابلیت و بسط و گسترشی که داشته در اکثر نمایشگاه‌ها از فروش بالایی برخوردار است.

به گفته وی، با برداشتن گام‌هایی برای رونق صنایع‌دستی می‌توان آن‌ را جایگزین بسیاری از کالاهای مشابه خارجی کرد و اشتغال جوانان فعال در این عرصه را توسعه داد و از خروج مواد اولیه فراوان استان کرمانشاه به‌ صورت خام جلوگیری کرد.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه توجه به بسط و گسترش صنایع دستی و ایجاد زمینه برای افزایش ارزش افزوده حضور در نمایشگاه را از برنامه‌های توسعه اقتصاد صنایع دستی دانست.

وی بیان داشت: از صنعتگران صنایع‌دستی که مجوز داشته و تمایل برای شرکت در این نمایشگاه دارند، دعوت می‌شود به معاونت صنایع دستی واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی (دبیراعظم) نبش کوچه 227 مراجعه و ثبت‌نام کنند.

سپهر گفت: هزینه غرفه، اسکان و خوراک برای شرکت‌کنندگان رایگان بوده و رشته‌های ساز سنتی، البسه محلی، گلیم و چرم از رشته‌های بومی در اولویت حضور در این نمایشگاه هستند و این به‌ خاطر توسعه رشته‌های بومی محلی سنتی است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول