اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس:

فعالیت روحانیون ‌جهاد فی سبیل‌الله‌ است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس گفت: ‌با توجه شرایط خاص فرهنگی در کشور و وجود هجمه‌های ضدفرهنگی دشمنان اسلام و تشیع، فعالیت روحانیون همانند جهاد فی‌سبیل‌الله، ارزشمند است.

فعالیت روحانیون ‌جهاد فی سبیل‌الله‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی اسفندیاری عصر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون مستقر در روستاهای شهرستان چالوس افزود: با توجه به حضور جمعیت بالای جوان و نوجوان در روستاها باید زمینه حضور آنان در برنامه‌های فرهنگی فراهم شود.

وی تصریح کرد: اگر روحانی مساجد و اعضای هیئت امنای مساجد این انگیزه و اشتیاق را در جوانان فراهم کنند آنها به‌ طور خودجوش در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشارکت خواهند کرد.‌

اسفندیاری خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد نباید مختص ماه‌های محرم و صفر باشد بلکه باید در طول سال برنامه‌های فرهنگی و هنری تداوم داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی در روستاها مانع نفوذ تهاجم فرهنگی می‌شود.

وی افزود: با توجه به موقعیت خاص شهرستان چالوس،حضور روحانی مستقر در مناطق محروم می‌تواند آثار و نتایج مثبتی در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی روستایی چالوس داشته باشد.

اسفندیاری تدارک فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مساجد سطح شهر و روستاهای هچیرود را مهم خواند و افزود: از روحانیون شهر هچیرود می‌خواهیم تا در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس با اشاره به اینکه روحانیون مستقر در مساجد به ‌عنوان خادمان فرهنگی و تبلیغی مساجد مناطق محروم هستند، گفت: با توجه به شرایط خاص فرهنگی در کشور و وجود هجمه‌های ضد فرهنگی دشمنان اسلام و تشیع، فعالیت روحانیون مستقر در مناطق استقرار همانند جهاد فی سبیل‌الله ارزشمند است.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول