اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«شیخ علی» باز درخشید

فانوس بلورین جشنواره عمار به مستندساز کاشانی رسید

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان از دریافت جایزه برتر چهارمین دوره جشنواره مردمی عمار توسط فیلم «شیخ علی» ساخته فیلم‌ساز جوان کاشانی خبر داد.

فانوس بلورین جشنواره عمار به مستندساز کاشانی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رضا بهمنی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم شیخ علی از تولیدات انجمن سیمای جوانان ایران دفتر کاشان ساخته سید مهدی موسوی موفق به دریافت فانوس بلورین، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره شد.

وی افزود: فیلم 12 دقیقه‌ای شیخ علی در بخش روحانیت و بیداری اسلامی چهارمین جشنواره فیلم مردمی عمار توانست فانوس بلورین این بخش به همراه جایزه نقدی و لوح تقدیر را به خود اختصاص دهد.

به گفته وی، فیلم شیخ علی اولین تجربه نویسندگی و کارگردانی این هنرمند کاشانی است که در این فیلم نگاهی به زندگی یک روحانی دارد که علاوه بر طلبگی به شغل دیگری نیز مشغول است که مورد انتقاد قرار گرفته است.

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان یادآور شد: کار تصویربرداری فیلم شیخ علی توسط رضا قاسمی و مسئولیت صدابرداری آن را علی خوشدلی انجام داده و همچنین علی شاهیده  یکی از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان وظیفه تدوین آن را برعهده داشته است.

بهمنی در ادامه با اشاره به حضور فیلم شیخ علی در جشنواره‌های مختلف و کسب جوایز متعدد از این جشنواره‌ها گفت: فیلم شیخ علی آخرین بار عنوان بهترین فیلم مستند غیر حرفه‌ای جشنواره نردبان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجمن سیمای جوانان ایران دفتر کاشان بیان داشت: این انجمن از ابتدای شروع فعالیت‌های خود تا کنون بیش از 28 دوره آموزشی از جمله عکاسی و ساخت فیلم برگزار کرده است که در هر دوره 15 تا 20 نفر آموزش دیده‌اند.

مسئول  انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان متذکر شد: این انجمن یکی از مراکز فعال کشور است که در سال 1366 تأسیس شده و تا کنون موفق به آموزش بیش از 3 هزار نفر از علاقه‌مندان به رشته‌های فیلمسازی و عکاسی شده است.

انتهای پیام/2406/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول