اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد

حضور 400 ناشر ملی در نمایشگاه کتاب مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دهمین نمایشگاه کتاب همزمان با سی و پنجمین بهار آزادی از 14 تا 20 بهمن با حضور 400 ناشر برتر کشوری و 40 هزار عنوان کتاب در ساری برگزار می‌شود.

حضور 400 ناشر ملی در نمایشگاه کتاب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی ابراهیمی عصر امروز در جلسه برپایی نمایشگاه کتاب در استانداری اظهار داشت: بدون تردید جایگاه کتاب در جامعه جایگاه با ارزشی است.

وی به برگزاری نمایشگاه کتاب در دهه فجر اشاره کرد ،گفت: تاریخ نمایشگاه طوری تنظیم شده است که در دهه فجر برپا شود تا رویکرد جدیدی برای نشر مفاهیم دینی و ترویج کتابخوانی باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: دنیا در رمز موفقیت در احاطه کردن تفکر خود را در کتاب خواندن عنوان کرده و مقام معظم رهبری به‌ویژه به مسائل کتاب توجه ویژه‌ای دارند.

وی اظهار داشت: هر چه به کتاب و فرهنگ کتاب اهمیت دهیم مقابله با اعتیاد و نارسایی‌ها و بد اخلاقی‌هایی که در جامعه دیده می‌شود فرهنگ کتاب‌خوانی می‌تواند بر آن چیره شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: دهمین نمایشگاه کتاب در سی و پنجمین بهار آزادی از 14 تا 20 بهمن با حضور 400 ناشر برتر کشوری و 40 هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تمامی کتاب‌های نمایشگاه با 40 درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

این مسئول اشاره کرد: استان ما از فقر مفرط یک نمایشگاه دائمی برای عرضه محصولات فرهنگی و نمایشگاه رنج می‌برد.

وی بیان داشت: به اصرار وزارتخانه امسال نمایشگاه کتاب در مرکز استان در مسیر جاده نکا - ساری برگزار می‌شود و بسیاری از بازدیدکنندگان از مکان پارک و سایر موارد این مکان ابراز رضایت کرده‌اند.

ابراهیمی غرفه پیامبر اعظم، انقلاب اسلامی، تازه‌های نشر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و غرفه نمایش، پاسخگویی به مسائل دینی، 10 ایستگاه نقاشی و غرفه عفاف و حجاب را از جمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال عنوان کرد.

وی ترویج فرهنگ و اعتقاد دینی، پیوست نرمش قهرمانانه را از اهداف نمایشگاه دانست و افزود: نمایشگاه کتاب با تمامی فرد فرد جامعه را به خود مشغول می‌کند و دارای ارزش و اعتبار است.

ابراهیمی برپایی نمایشگاهی از عکس‌های انقلاب اسلامی، نقد و معرفی فرهنگ بومی مازندران، همایش بانوان و خانواده، جایگاه مشخص برای کارگاه آموزشی ناشران، طراحی ویراستاری کتاب و برپایی کرسی‌‎های آزاداندیشی را از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان یادآور شد: از چند کتاب فرهنگی و بومی مازندران در دهمین نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/86016/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول