اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کتابخانه تخصصی چاپ و نشر در مشهد راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به زودی کتابخانه تخصصی و آزمایشگاه فنی چاپ و نشر استان خراسان رضوی با همکاری اداره‌کل چاپ و نشر و صنوف مربوطه در مشهد تاسیس و راه‌اندازی خواهد شد.

کتابخانه تخصصی چاپ و نشر در مشهد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمودرضا برازش در بازدید از تعدادی از واحدهای چاپی مشهد در شهرک صنعتی طوس، با تاکید بر ظرفیت بالا و توانمندی قابل قبول صنعت چاپ استان و کشور اظهار کرد: بسیاری از نیازهای واحدهای تولیدی و کشاورزی در زمینه بسته‌بندی از طریق سایر کشورها تامین می‌شود.

وی از برنامه اداره‌کل چاپ و نشر در جهت نوسازی صنعت چاپ خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه پیگیری‌های خوبی در خصوص جذب تسهیلات ارزی و ریالی سیستم بانکی کشور به منظور استقرار دستگاه‌های چاپ مدرن با تکنولوژی روز در ناوگان چاپ کشور و نیز حمایت از صنایع سازنده ماشین‌آلات چاپ در داخل کشور صورت گرفته است.

برازش آمادگی خود را به منظور کمک به تاسیس موزه صنعت چاپ استان در محل شهرک صنعتی چاپ و نشر مشهد اعلام کرد و با توجه به همجواری استان خراسان رضوی با کشورهای آسیای میانه و برگزاری موفق دو نمایشگاه چاپ کشورهای عضو اکو در مشهد خواستار ایجاد ویترین‌ها و مراکز فعال اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی از جمله راه‌آهن، فرودگاه و ترمینال به منظور اطلاع‌رسانی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه صنعت چاپ و بسته‌بندی استان به صاحبان صنایع داخلی و خارجی شد.

وی در این بازدید که مسئولان اداره چاپ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز وی را همراهی می‌کردند با مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی آشنا شد و از ایجاد مرکز جامع آموزش علمی کاربردی چاپ و نشر و بسته‌بندی استان خراسان رضوی در راستای توسعه آموزش‌های علمی و تخصصی صنعت چاپ خبر داد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول