اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

نیات واقفان در حوزه آموزه‌های دینی اجرا شود

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه تاکنون نیات واقفان در زمینه نماز و قرآن به خوبی اجرایی نشده است، گفت: نیات واقفان در زمینه نماز و آموزه‌های دینی اجرا شود.

نیات واقفان در حوزه آموزه‌های دینی اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز در دیدار با رئیس اوقاف و امور خیریه بابل در موسسه یاوران نماز این شهر افزود: برنامه‌های فرهنگی برای احیای و توسعه نماز و تعمیق باورهای دینی تقویت شود.

وی با اشاره در راستای توجه به وقف‌نامه‌های نماز، جلسات متعددی با حضور نهادهای فرهنگی و دینی شهرستان با اداره اوقاف بابل برگزار شد تا در سایه تعامل و هم‌اندیشی گام‌های موثری برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز انجام شود.

روحانی بیان داشت: در سال‌های اخیر تلاش‌های خوبی برای احیای مسئله وقف و شناسایی موقوفات جدید در بابل انجام شده است که با تلاش رئیس و کارکنان اوقاف بابل این مسئله بیش از پیش تقویت شود.

امام جمعه بابل با ابراز نگرانی از اینکه تاکنون چندان به نیات واقفان در زمینه نماز و قرآن توجه نشده است، افزود: جای بسی تاسف است در این رابطه خلاهای زیادی وجود دارد که با تلاش متولیان امر این خلاءها به‌زودی رفع شود.

روحانی تصریح کرد: بسیاری از واقفان براساس نیت خیر اموال خود را وقف فرهنگ دینی، احیای فرهنگ اسلامی  و اقامه عزای سیدالشهدا و امیرالمومنین با محوریت و اهمیت به نماز و مساجد، حوزه‌های علمیه و کارهای آموزشی می‌کنند که تاکنون نسبت به اجرای نیات واقفان در این زمینه توجه چندانی نشده است.

وی با اشاره به اینکه وضع موجود بیانگر اجرای نیات واقفان نیست ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک نیات واقفان در زمینه نماز به درستی اجرا شود.

انتهای پیام/86009/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول