اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی ملایر خبر داد

بهره‌برداری از 17 طرح جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در ملایر

مدیر جهاد کشاورزی ملایر از افتتاح و بهره‌برداری از 17 طرح جهاد کشاوررزی همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد.

بهره‌برداری از 17 طرح جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در ملایر

نبی‌الله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و انجام طرح‌ها و پروژه‌های مختلف یکی از بزرگترین خدمات در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در همین راستا جهاد کشاورزی نیز به عنوان یکی از نهادهای خدمت‌رسان در راستای رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف، همزمان با دهه فجر افتتاح طرح‌های خدماتی را در دستور کار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر از افتتاح 17 طرح مختلف در جهاد کشاورزی ملایر همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها شامل طرح‌های تولیدی، انتقال آب، آبیاری بارانی، پرورش گاو شیری و بسته‌بندی کشمش است.

وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح را 7 میلیارد و 297 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این تعداد طرح برای بیش از 50 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

احمدی با اشاره به بارش‌های خوب زمستان در ملایر تاکنون ابراز داشت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل‌ 11 درصد افزایش داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: امید است با توجه به بارش‌های خوبی که تاکنون در استان و شهرستان داشته‌ایم سال زراعی بسیار خوبی را برای کشاورزان شاهد باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر در پایان خاطرنشان کرد: در صورت ادامه بارش‌ها، در فصل بهار نیز با مشکلاتی از جمله سرمازدگی در باغات شهرستان مواجه نشویم شاهد افزایش محصولات باغی و زراعی ملایر در سال جدید خواهیم بود.

انتهای پیام/89013/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول