اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر:

فولاد ماهان جنگنده‌تر ظاهر شد

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: بازیکنان ما به ویژه در نیمه نخست در دفاع نسبت به تیم حریف ضعیف‌تر عمل کردند و بازیکنان فولاد ماهان جنگنده‌تر ظاهر شدند.

فولاد ماهان جنگنده‌تر ظاهر شد

علی توفیق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در ارتباط با شکست تیمش در برابر تیم فولاد ماهان اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم تلاش خود را در این دیدار به کار بستند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما به ویژه در نیمه نخست در دفاع نسبت به تیم حریف ضعیف‌تر عمل کردند و بازیکنان فولاد ماهان جنگنده‌تر ظاهر شدند.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر ادامه داد: به همین دلیل تیم فولاد ماهان اصفهان توانست اختلاف امتیازات را در نیمه نخست افزایش بدهد و این اختلاف امتیاز تا پایان بازی باقی ماند.

توفیق یادآور شد: هرچند بازیکنان ما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند و امتیازات خوبی نیز گرفتند اما همین اختلاف امتیازی که در نیمه نخست ایجاد شده بود باعث شد که نتوانیم جبران کنیم.

وی در ادامه به تأخیر یک ساعت و 30 دقیقه‌ای در برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: شرایط برای هر دو تیم مساوی بود و تأخیر به وجود آمده در برگزاری این مسابقه تأثیر منفی روی تیم ما نداشت.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر اذعان داشت: تیم داوری و ناظر بازی نیز به خوبی این مسابقه را کنترل کردند و مانع از بروز حواشی در این دیدار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور عصر دوشنبه میزبان تیم فولاد ماهان اصفهان بود که این دیدار به دلیل شرایط نامساعد جوی و تأخیر در پرواز تیم داوری با یک‌ ساعت و 30 دقیقه تأخیر و از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار شد.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در این دیدار 73 بر 68 از میهمان خود شکست خورد و با 19 امتیاز و یک پله سقوط در مکان هشتم جدول رده‌بندی این مسابقات ایستاد.

انتهای پیام/72016/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول