اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ خراسان‌جنوبی گرامیداشت هفته وحدت

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی استان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در 6 رده سنی با شرکت حدود 200 ورزشکار در دو گروه بانوان و آقایان خبر داد.

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ خراسان‌جنوبی گرامیداشت هفته وحدت

علیرضا حمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در 6 گروه سنی و از روز 27 دی‌ماه در خانه پینگ‌پنگ استان آغاز می‌شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی اذعان داشت: مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی استان ویژه آقایان در رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، آزاد و دوبل برگزار می‌شود که حدود 126 پینگ‌پنگ‌باز به مدت دو هفته برای کسب قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

حمیدی به مسابقات دسته یک تا چهار پینگ‌پنگ استان اشاره و تصریح کرد: مسابقات دسته چهار ویژه نوجوانان پسر خراسان جنوبی از روز شنبه 28 دی‌ماه جاری آغاز و پس از آن هم رقابت‌های دسته یک، دو و سه آقایان استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری مسابقات پینگ‌‌پنگ قهرمانی و دسته‎های یک تا چهار خراسان جنوبی، مسابقات شیفت‌ها هم برگزار می‌شود و از هر شیفت چهار نفر انتخاب و در فینال نفرات برتر برای کسب قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ بین 15 نفر برگزیده دوره‌های قبلی مسابقات در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان، نونهالان، آزاد و دوبل خبر داد و گفت: این مسابقات به منظور ارتقای سطح رقابت‌ها در مسابقات دوبل استان است که 15 نفر برتر پینگ‌پنگ‌باز در رده‌های سنی متفاوت، حق تشکیل تیم و رقابت با همدیگر را ندارند و باید در رده سنی پایین‌تر از نفر پانزدهم گروه خود به رقابت بپردازند.

حمیدی به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ در بخش بانوان نیز اشاره کرد و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت یک دوره مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی در رده‌های سنی آزاد، جوانان و دوبل برگزار می‌شود که حدود 65 ورزشکار به مدت دو هفته به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/69014/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول