اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

مسئولان با مخلان وحدت شیعه و سنی برخورد کنند

امام جمعه زرند گفت: مسئولان با جدیت تمام و هوشیاری با مخلان وحدت و انسجام شیعه و سنی برخورد کنند.

مسئولان با مخلان وحدت شیعه و سنی برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته وحدت با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)‌ بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم هفته وحدت تاکید کرد‌.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی تلاش می‌کنند، افزود: هفته وحدت می‌تواند نمادی ارزشمند برای وحدت میان مسلمانان باشد.

کرمی‌پور عنوان کرد: تمام تدابیر لازم برای برگزاری مراسم‌های هفته وحدت در شهرستان زرند صورت پذیرد و به بهترین نحو ممکن جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شود.

امام جمعه زرند با بیان اینکه هفته وحدت نقش تاثیرگذاری در تحقق امر وحدت و همدلی مسلمانان جهان را دارد، به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: مسئولان با هوشیاری با کسانی که سبب می‌شوند وحدت ما مسلمانان را بر هم بزنند، برخورد کنند.

کرمی‌پور خاطر نشان کرد: همه باید در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در سطح شهرستان همت کنند.

عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند نیز با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت افزود‌: همزمان با 12 ربیع‌الاول آغاز هفته وحدت، سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه‌های مولودی‌خوانی و جشن و شادی در مساجد و تکایای شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این هفته از روحانیون و سخنرانان خواست در این هفته محور سخنرانی اهمیت هفته وحدت باشد.

حجت‌الاسلام حسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در این نشست اظهار داشت: دشمن قصد دارد با ایجاد تفرقه میان اهل سنت و شیعه به این وحدت آسیب بزند.  

علی پوررنجبر معاون فرماندار زرند نیز با اشاره به اینکه تعالی جامعه اسلامی در سایه وحدت امکان‌پذیر است، تنها راهکار خنثی‌ کننده توطئه‌های دشمنان را حفظ وحدت  دانست. 

به گزارش فارس، اجرای مراسم با‌شکوه میلاد پیامبر (ص)‌، برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس‌، شب شعر میلاد رسول مهربانی، برگزاری محافل انس با قرآن در نقاط مختلف شهرستان‌ و اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته وحدت سال جاری در شهرستان زرند اعلام شد.‌

انتهای پیام/80022/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول