اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر:

قاچاقچی تلفن همراه در تعزیرات بوشهر جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: فردی که اقدام به قاچاق تعداد 84 دستگاه تلفن همراه و مقادیری لوازم جانبی کرده بود در تعزیرات حکومتی بوشهر جریمه شد.

قاچاقچی تلفن همراه در تعزیرات بوشهر جریمه شد

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مامورین دریابانی پاسگاه انتظامی دلوار در حین گشت‌زنی متوجه فردی شدند که کیسه حاوی مقادیری کالا را به طرز مشکوکی از اسکله دلوار خارج می‌کرد.

وی بیان کرد: با بازرسی از آن تعداد 84 دستگاه گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی قاچاق کشف و پرونده مربوطه پس از طی مراحل اولیه رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب برای بررسی نهایی و صدور رای به شعبه سوم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی بوشهر ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر تصریح کرد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات متهم تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و علاوه بر ضبط کالای مکشوفه متخلف را به پرداخت مبلغی بیش از 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد و رای صادره حضوری و قطعی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر در ادامه گفت: با دریافت گزارش کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان بوشهر مبنی بر عدم رعایت  موارد بهداشتی در یک واحد تصفیه و فروش آب و نداشتن استاندارد لازم در  تصفیه آب عرضه شده پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

احمدی گفت: شعبه با بررسی پرونده و احضار متصدی واحد و استماع دفاعیات وی تخلف اعلامی را محرز تشخیص داده و متصدی واحد متخلف را به علاوه بر الزام به  رعایت موارد بهداشتی به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد و رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر در ارتباط با پرونده راننده‌ای که اقدام به خرید فراورده‌های نفتی خارج از شبکه کرده بود، بیان کرد: پرونده راننده‌‎ای که اقدام به خرید مقدار 870 لیتر فرآورده نفتی (نفت ،‌گاز) از خارج از شبکه کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دشتستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

احمدی ادامه داد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات متهم تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع، متخلف را به پرداخت مبلغی بیش از 18 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد ضمن اینکه رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول