اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان:

تلاشم را برای توسعه شهرداری‎ها و شوراهای بسیج خواهم کرد

سرپرست دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان گفت: تلاش خودم را برای توسعه شهرداری‎ها و شوراها بسیج خواهم کرد.

تلاشم را برای توسعه شهرداری‎ها و شوراهای بسیج خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا چراغعلی در خصوص برنامه‎های آینده خود در امور شهری و شوراهای استان اظهار داشت: توجه ویژه به موضوعات زیربنایی و ماندگار در استان، لحاظ کردن مدیریت ارزش در سیستم نظارتی و تدوین برنامه‎های کوتاه‎مدت و بلندمدت و به کارگیری تمام ظرفیت‎ها از جمله برنامه‎های مهم آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: آموزش، تعامل با شهرداری و شوراها و برخورد معتدل و معقول با موضوعات از اولویت‎های کاریم در این سمت خواهد بود.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در هر جا که باشم خادم ملت هستم و جایگاهی که در آن قرار گرفته‎ام مرتبط به شهرداری و شوراهای استان است و تلاش خودم رابرای توسعه شهرداری‎ها و شوراها بسیج خواهم کرد.

این عضو سابق شورای اسلامی شهر گرگان بیان داشت: بیش از 2 هزار و 400 روز در شورای اسلامی شهر گرگان به شهروندان گرگانی خدمت کردم و در سمت جدید نیز بی‎ارتباط با فعالیت در شورای اسلامی شهر گرگان نیست و امیدوارم در مسئولیت جدید نیز افتخار خدمتگزاری بهینه را به شهروندان شهر گرگان داشته باشم.

انتهای پیام/2307/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول