اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند اذعان کرد

عدم وجود زیرساخت‌های ضروری در پروژه‌های مسکن مهر دماوند

فرماندار شهرستان دماوند اذعان کرد: زیرساخت‌های ضروری و مورد نیاز مردم در پروژه‌های مسکن مهر دماوند در سال‌‏های اخیر فراهم نشده است.

عدم وجود زیرساخت‌های ضروری در پروژه‌های مسکن مهر دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‏‌فرد ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش رودهن در گفت‌‏وگو با خبرنگاران، پروژه‌های مسکن مهر را فرصتی همراه با معضلات خاص خود خواند.

وی افزود: متأسفانه زیرساخت‌ها و امکانات ضروری و مورد نیاز مردم در این شهرک‌ها حداقل در شهرستان دماوند، در هیچ یک از بخش‌های فرهنگی، مذهبی،‌ آموزشی،‌ بهداشتی و فضای سبز ایجاد نشده است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: این معضل در پروژه‌های مسکن مهر دماوند و مهرآباد نیز به وضوح مشاهده می‌شود و با وجود کمبود اعتباری که آن هم از دولت قبل برایمان به ارث رسیده است،‌ باید تمام این مسائل را مدیریت کنیم.

محمودی‌فرد در عین حال ضمن اشاره به تأمین امکانات اولیه مانند آب،‌ برق، ‌گاز و نیاز امنیتی این شهرک‌ها بیان کرد: فاز یک این طرح‌ها در دهه فجر سال جاری در شهرستان دماوند افتتاح می‏‌شود و بر اساس آن، امکانات اولیه و ضروری زندگی در این شهرک‌ها فراهم خواهد شد.

وی در این خصوص با اشاره جلسه‌ای که امروز در استاندرای تهران برگزار می‏‌شود، اظهار داشت: در این جلسه، قرار است مشکلات و معضلات مسکن مهر استان تهران بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین به دیدار خود با خیر مدرسه‏‌ساز دماوندی که در حال ساخت مدرسه روستای آینه‌ورزان است، اشاره کرد.

این مقام مسئول افزود:‌ در این دیدار، از این خیر خواستیم تا 10 درصد باقیمانده پروژه را نیز بر عهده گیرد تا اعتبار در نظر گرفته شده از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به پروژه‌های دیگر اختصاص داده شود.

وی در این زمینه پیشنهاد داد: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران می‌تواند این اعتبار در نظر گرفته شده و تخصیص یافته را به سمت بخش رودهن برای رفع معضل کبود فضای آموزشی در این بخش و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آن هدایت کند.

انتهای پیام/2568/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول