اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

وحدت عنصر مهمی برای توسعه جامعه است

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری وحدت رویه را عنصر مهمی برای توسعه جامعه دانست و گفت: اگر اختلافی هست، به مسئولان ذی‌ربط مربوط است و عده‌ای حاشیه‌سازی نکنند.

وحدت عنصر مهمی برای توسعه جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیت‌الله سید صابر جباری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بهشهر، با اشاره به اهمیت ایجاد امیدواری در مردم برای توسعه جامعه، اظهار داشت: مردم، زمانی امیدوار می‌شوند که خدمات دولت را ببینند و شیرینی آن را بچشند.

وی بیان داشت: خدمات نظام اسلامی را با کشورهای هم‌سنخ خودمان مقایسه کنیم، با قبل و بعد از انقلاب مقایسه کنیم، برخورد کشورهای دیگر با خود را ببینیم و به مردم بشناسانیم.

امام جمعه بهشهر، وحدت رویه را عنصر مهم دیگری برای توسعه جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر اختلافی هست، به مسئولان ذی‌ربط مربوط است و عده‌ای حاشیه‌سازی نکنند.

وی در پایان، بیان داشت: جهان‌شناسی و دشمن‌شناسی در کنار مردم‌داری و حفظ وحدت رویه  باید باشد، بدانیم اصل دشمنی دنیا با ما در چیست، انقلاب را با تمام وجود حفظ کنیم.

در جلسه مذکور، از خدمات حسینعلی عباسی رئیس سابق بیمارستان امام خمینی (ره) با تقدیم لوح سپاس قدردانی شد.

اسلام بابانژاد هم به‌عنوان رئیس جدید بیمارستان امام و محمد اسماعیلی به‌عنوان نخستین رئیس دانشکده پرستاری شرق مازندران معرفی شدند.

همچنین در این جلسه از علی ذبیح‌پور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر به ‌دلیل کسب عنوان کتابدار ملی و دو تن از همکارانش، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول