اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

وحدت و همدلی مهم‌ترین رمز موفقیت ملت ایران است

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: وحدت و همدلی مهم‌ترین رمز موفقیت ملت ایران است.

وحدت و همدلی مهم‌ترین رمز موفقیت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز اظهار کرد: ملت ایران با داشتن وحدت و همدلی تا کنون توانسته‌اند عرصه‌های بسیار سخت را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند و پیروز میدان باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ایجاد وحدت هرچه بیشتر در بین اقشار مختلف جامعه است، افزود: حفظ وحدت و همدلی در بین مسئولان و اقشار مختلف جامعه یکی از مهمترین مسائلی است که نباید فراموش شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز ظرفیت‌های بسیار بالایی در برگزاری نمازهای جمعه دارد، افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های برپایی نماز جمعه تبیین سیاست‌های رهبری در سراسر کشور است.

ابراهیمی نیروی انتظامی را صف اول امنیت داخلی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی همیشه به عنوان نظم و امنیت در بین مردم مصداق دارد اما نماز جمعه عاملی بسیار مهمتر بوده و زمینه‌ساز امنیت است.

وی، نماز جمعه را عاملی بسیار مهم و تأثیرگذار در استحکام و هویت‌بخشی به نظام دانست و اظهار کرد: مردم با اعتماد کامل تمام خطوط مشی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را از این تریبون فرا می‌گیرند چراکه اطلاع دارند این خطوط از منویات رهبری است.

در ادامه این مراسم امام جمعه کرج نیز طی سخنانی اقامه نماز و برپا داشتن این فریضه الهی را از ارکان جامعه اسلامی دانست و گفت: برپایی این مهم از طرف ولی فقیه مشخص شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی تأکید کرد: برپایی نماز جمعه یک فریضه دینی اجتماعی است که دارای تشکیلات منسجم و منظمی است.

وی در ادامه سخنان خود به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اشاره کرد و افزود: این شورا در سیاست‌گذاری‌هایش دقت بسیاری به مسائل اجتماعی و کلان جامعه دارد.

امام جمعه کرج تصریح کرد: در این راستا پویایی و فعال بودن یکی از مهمترین ملزومات شورا است تا بتواند با قدرت بیشتری وارد عمل شود.

وی در پایان از خدمات حجت‌الاسلام صفی‌الله ولی‌زاده، سرپرست قبلی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز قدردانی کرد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی‌نوری به عنوان سرپرست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه البرز معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول