اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان:

مصدومیت بازیکنانم موجب شکست مقابل هفت‌الماس قزوین شد

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان گفت: مصدومیت یکی دو تن از بازیکنانم در کوارتر پایانی موجب شکست مقابل هفت‌الماس قزوین شد.

مصدومیت بازیکنانم موجب شکست مقابل هفت‌الماس قزوین شد

عباس آقاکوچکی در پایان دیدار شاگردانش مقابل هفت‌الماس قزوین در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در نیمه نخست بازی خوبی را از سوی بازیکنان تیم خود شاهد نبودیم و شاگردانم عملاً نتوانستند انتظارات را برآورده سازند که همین عامل موجب شد این نیمه را با نتیجه 36 بر 26 عملاً به تیم هفت‌الماس واگذار کنیم.

وی افزود: در آغاز نیمه دوم و با شروع کوارتر سوم شاگردانم نکاتی را که به آنان گوشزد شده بود را به خوبی در زمین پیاده کردند و حتی توانستند ضمن اینکه اختلاف 10 امتیاز عقب افتاده خود را جبران کنند، این کوارتر را با نتیجه 46 بر 45 به سود خود به پایان برسانند.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان بیان کرد: در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار متأسفانه به خاطر مصدومیت و از دست دادن آرن داوودی ملی‌پوش مطرح و با تجربه خود عملاً در دقایق و حتی ثانیه‌های پایانی بازی را با اختلافی بسیار اندک به تیم هفت‌الماس واگذار کردیم.

آقاکوچکی عنوان کرد: اگر داوودی مصدوم نمی‌شد، می‌توانستیم برنده این دیدار ما باشیم، زیرا این بازیکن به نوعی رأس و مغز متفکر تیم همیاری زنجان است و نبود وی به تیم در آخرین لحظات ضربه زد.

وی نخستین هدف تیم همیاری زنجان را قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور و حضور در مرحله پلی‌آف عنوان کرد و گفت: گرچه در راه رسیدن به این هدف با مشکلاتی روبه‌رو هستیم از جمله اینکه تیم همیاری باید بتواند یک بازیکن پست پنج را به ترکیب خود اضافه کند، به این دلیل که ما در زیر تور با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان تصریح کرد: اگر بتوانیم ضعف خود در زیر تور را برطرف کتیم، بدون شک یکی از تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف هستیم و در آن مرحله هم مهم نیست که با چه تیم‌هایی هم گروه می‌شویم.

آقاکوچکی با بیان اینکه شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم هفت‌الماس هم عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند، بیان کرد: این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد که در تمام طول بازی با جنگندگی و تعصب بازی کنند و البته در این میان تماشاگران قزوینی هم به خوبی از تیم خود حمایت کردند.

وی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه شعارهای غیراخلاقی تماشاگران و ناسزا گفتن آنان به تیم‌های میهمان را چه طور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: بنده خود هشت سال مسئول فرهنگی فدراسیون بسکتبال بوده‌ام و به شدت با این مسئله مخالف هستیم، زیرا اعتقاد دارم ورزش مال تماشاچیان است.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان ادامه داد: باید روزی این بینش فرار رسد که تماشاگر از بازی لذت ببرد و در این بین هم فقط به تشویق تیم مورد علاقه خود بپردازد، اما به هر حال در برخی از دیدارها برخی تماشاگرنماها هستند که محیط‌‌های سالن را به بی‌اخلاقی می‌کشانند که این خود قطعاً بی‌فرهنگی ایجاد می‌کند.

آقاکوچکی نحوه قضاوت داور دیدار تیمش مقابل هفت‌الماس را هم بسیار عالی توصیف کرد و گفت: بدون شک با توجه به اینکه بازی بسیار نزدیک و حساسی را از سوی دو تیم همیاری و هفت‌الماس شاهد بودیم، باید اذعان کرد که داوری این مسابقه در بهترین شرایط خود برگزار شد و هیچ مشکلی نداشت، گرچه همان طور که مربی و بازیکن اشتباه می‌کند، داور هم در برخی صحنه‌ها  دچار اشتباه می‌شود.

 تیم بسکتبال همیاری زنجان در یک دیدار حساس و نفس‌گیر با نتیجه نزدیک 63 بر 60 در قزوین مقابل هفت‌الماس این شهر تن به شکست داد.

انتهای پیام/77004/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول