اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بحث مسکن مهر تا پایان سال 93 خاتمه می‌یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در کشور حدود 500 هزار واحد مسکن در حال تکمیل است، تاکید کرد: پیمانکاران باید تلاش کنند که تا پایان سال 93 بحث مسکن مهر پایان یابد.

بحث مسکن مهر تا پایان سال 93 خاتمه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد پژمان عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تا امروز بیش از 25 هزار واحد مسکن مهر در قم افتتاح شده بود، گفت: امروز 5 هزار واحد مسکن مهر نیز افتتاح شد که در مجموع تعداد واحدهای مسکونی شهر قم به 31 هزار واحد رسید.

وی افزود: حدود 10 هزار واحد دیگر باقی مانده است که به زودی تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تهیه زمین و تسهیلات بر عهده دولت بوده که این کار را انجام داده است، عنوان کرد: در مورد کارهای باقیمانده مسائل و مشکلاتی وجود دارند که وظیفه دولت نیست و مسئولان اتحادیه‌ها باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی ادامه داد: به دلیل جمعیت فراوانی که در این شهرک زندگی می‌کنند باید در مورد اقدامات روبنایی مانند ورزشگاه، مسجد، درمانگاه و... نیز سریعا اقداماتی صورت پذیرد.

پژمان با اشاره به اینکه حل بعضی از مشکلات بر عهده متقاضیان قرار دارد، بیان کرد: متقاضیان باید در تامین مابه‌التفاوت قیمت زمین تلاش کنند.

وی تصریح کرد: دولت در تلاش بود که سقف وام را افزایش دهد ولی به دلیل مشکلات موجود قادر به انجام این کار نشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در کشور حدود 500 هزار واحد مسکن در حال تکمیل قرار دارد، تاکید کرد: پیمانکاران باید تلاش کنند که تا پایان سال 93 بحث مسکن مهر پایان یابد.

انتهای پیام/2258/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول