اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) خبر داد

آمادگی برای مداوای دانش‌آموزان مدرسه شین‌آباد

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) کرمانشاه، برای مداوای تعدادی از حادثه‌دیدگان مدرسه شین‌آباد به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرد.

آمادگی برای مداوای دانش‌آموزان مدرسه شین‌آباد

عبدالله ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: آمادگی داریم به صورت داوطلبانه و رایگان تعدادی از دانش‌آموزان حادثه مدرسه شین‌آباد را در بیمارستان امام سجاد(ع) کرمانشاه معالجه کنیم.

ذوالفقاری افزود: از رئیس‌جمهور درخواست داریم که ترتیبی اتخاذ کند تا تعدادی از دانش‌آموزان به این بیمارستان آمده و معالجه شوند.

وی با بیان اینکه به عنوان یک پزشک ایرانی رسالت خود می‌دانم که این کار را انجام دهم، گفت: چند وقت پیش در تلویزیون دیدم که این دانش آموزان سرگردان هستند.

به گفته رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) کرمانشاه، عمل جراحی صورت یکی از سخت‌ترین عمل‌‌های جراحی است. چرا که پنج حس در صورت وجود دارد.

این مسئول، امکانات بیمارستان امام سجاد برای انجام عمل‌‌های جراحی این دانش‌آموزان را مناسب اعلام کرد و گفت: پزشکان این بیمارستان پزشکان مجرب و خوبی هستند.

ذوالفقاری در پایان تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم انجام  شده و چشم‌داشتی برای درمان این دانش آموزان نداریم و برای جراحی و بستری آنها تا کامل شدن درمان اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/2700/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول