اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس ‌راه آذربایجان‌غربی تاکید کرد

ترویج فرهنگ‌ رانندگی به منظور کاهش تصادفات در آذربایجان غربی

فرمانده پلیس ‌راه آذربایجان‌غربی گفت: فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت تمام سازمان‌ها یکی از عوامل موثر در کاهش تصادف‌های سطح استان است که به تبع آن خسارت‌های مالی و جانی ناشی از تصادفات نیز کاهش ‌می‌یابد.

ترویج فرهنگ‌ رانندگی به منظور کاهش تصادفات در آذربایجان غربی

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رانندگی امری است که تمام مشکلات فرهنگی و اجتماعی در آن بروز می‌کند و تبعات آن اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و خانوادگی است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت تمام سازمان‌ها یکی از عوامل موثر در کاهش تصادف‌های سطح استان است که به تبع آن خسارت‌های مالی و جانی ناشی از تصادفات نیز کاهش ‌می‌یابد.

فرمانی تصریح کرد: آموزش رانندگان مخصوص ناوبری، حمل و نقل و پایانه‌ها در فصول بارندگی از فعالیت‌های مهمی است که در برنامه کاری پلیس راه و مراکز مرتبط قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش رانندگان در فصول بارندگی رعایت مقررات و یادگیری اصول رانندگی و نیز مهارت‌هایی از جمله بستن زنجیر چرخ اهمیت و جایگاه خاصی در این زمینه دارد.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به روزهای پرحادثه، اعلام کرد: بیشترین سوانح رانندگی در استان در روز‌های شنبه، یکشنبه و جمعه رخ می‌دهد.

وی عنوان کرد: اوج تصادفات بین ساعت 16 تا 20 بعد از ظهر است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی اظهار داشت: علاوه بر عامل انسانی، سهم صنعت خودروسازی نیز در بروز تصادفات کم نیست، زیرا بیشتر هم‌استانی‌ها از خودروهای سواری استفاده می‌کنند که 80 درصد این خودروها از لحاظ ایمنی در سطح معمولی هستند.

انتهای پیام/61007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول