اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

بیشترین نقاط حادثه‌خیز رانندگی در بوشهر و دشتستان است

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیشترین نقاط حادثه‌خیز رانندگی که در استان شناسایی شده است در محورهای شهرستان‌های دشتستان و بوشهر است.

بیشترین نقاط حادثه‌خیز رانندگی در بوشهر و دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی ظهر امروز در نشست توزیع درآمد جرائم راهنمایی و رانندگی استان بوشهر اظهار داشت: بی‌شک رعایت قوانین و مقررات رانندگی در کاهش تلفات و تصادفات شهری و برون شهری موثر است و با رعایت قوانین رانندگی بسیاری از مشکلات ترافیکی هم در شهرها حل خواهد شد.

رستمی افزود: دغدغه و تلاش ما در این حوزه کاهش تلفات و تصادفات در جاده‌های استان است و در این راه از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنیم ضمن اینکه مشارکت مردمی هم تاثیرگذار خواهد بود.

معاون استاندار بوشهر گفت: 60 نقطه حادثه‌خیر در استان بوشهر شناسایی شده و عمده این نقاط در شهرستان‌های دشتستان و بوشهر و کمترین آن هم در تنگستان است بنابراین مسئولان این شهرستان‌ها باید نسبت به کاهش تصادفات جاده‌ای هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: اقدامات پلیس راهور در زمینه آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی مثبت بوده و این آموزش‌ها در کاهش تصادفات اثرات مثبتی داشته است و انتظار داریم این روند ادامه یابد.

معاون استاندار بوشهر گفت: در صورتی که رانندگان وسایل نقلیه قوانین رانندگی را رعایت نکنند جریمه خواهند شد و این امری طبیعی است اما درآمد حاصل از این جریمه‌ها برای رفع نقاط حادثه‌خیز هزینه می‌شود.

رستمی اضافه کرد: درآمد حاصل از جرائم رانندگی به صندوق خسارت‌های بدنه، راهور و دیه اختصاص می‌یابد و حدود 60 درصد برای اجرای طرح‌هایی هزینه می‌شود که با هدف کاهش تصادفات انجام می‎شوند.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: در همین ارتباط امسال اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 100 میلیون ریال برای رفع نقاط حادثه‌خیز و فرهنگ‌سازی رعایت قوانین رانندگی هزینه شده است.

وی بیان کرد: از اعتبار 10 میلیارد و 100 میلیون ریال، بیش از 7 میلیارد به شهرداری‎ها، 36 میلیون ریال به دهیاری‎ها اختصاص یافته تا با هدف کاهش تصادفات رانندگی آن را هزینه کنند.

انتهای پیام/66006/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول