اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

حل مشکلات کشور با روحیه جهادی محقق می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌ألامر (عج) استان قزوین گفت: حل مشکلات کشور در سایه تقویت روحیه جهادی محقق می‌شود.

حل مشکلات کشور با روحیه جهادی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آبیک که در سالن سمائیان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که می‌توان از پیامبر اسلام (ص) گرفت، روحیه مجاهدت است که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بسیار بر تقویت روحیه جهادی تأکید کرده‌اند.

وی افزود: گرچه به فرمایش مقام معظم رهبری باید با دشمن یعنی شیطان مذاکره کرد ولی به این مذاکره نباید دل بست و اذعان کرد که به واسطه این مذاکره، می‌توان مشکلات را رفع کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌ألامر (عج) استان قزوین ادامه داد: دشمنان نظام در صدد هستند در دنیا و داخل کشور برای ملت و نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند بنابراین نه تنها آمریکایی‌ها مشکلی را حل نمی‌کنند بلکه در تلاش هستند مشکلی بر مشکلات ایران اسلامی بیافزایند.

معبودی خاطرنشان کرد: نظام سلطه به ویژه آمریکایی‌ها صفت استکباری و استعماری خود را از دست نداده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: متأسفانه امروز برخی بیان می‌کنند که چرا این قدر از دشمنان سخن می‌گویید چرا دشمن‌تراشی می‌کنید که در پاسخ به این نوع ادعاها باید گفت که مگر جمهوری اسلامی به آمریکایی‌ها گفته که صدام را مجهز کند و هشت سال جنگ را تحمیل کند، هواپیمای مسافربری را در خلیج فارس بزند و افراد بی‌گناه را بکشد، دانشمندان هسته‌ای را به شهادت برسانند و پول نفت را سرقت کنند و قطره قطره به ایران اسلامی دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌ألامر (عج) استان قزوین افزود: جامعه دینی، مسلمان، زنده، پویا، سرافراز و عزتمند دشمن دارد که مطلوب است آحاد جامعه از دشمن غافل نشده و هرچه بیشتر زندگی خود را به زندگی پیامبر اکرم (ص) نزدیک کرده تا در عرصه‌های گوناگون کمتر دچار چالش شوند.

معبودی دشمن‌شناسی و غافل نشدن از دشمنان را از درس‌های مهم سیره پیامبر اکرم (ص) ذکر کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) با پنج گروه قبائل مختلف مکه، یهودیان مدینه، منافقان مدینه، بت‌پرستان مکه و دشمن درون مبارزه کرد و در این راه مجاهدت‌ها، مشقت‌ها و سختی‌های فراوانی را متحمل شد.

این مسئول اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) لحظه‌ای از دشمنان غفلت نکردند و به خوبی دشمنان را شناخت و با هر کسی بر اساس خودش عمل کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌ألامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: مطلوب است ملت ایران نیز با تأسی از نبی اکرم(ص) دشمنانش را بیشتر شناخته و با آنان مبارزه کند و جرأت چپ نگاه کردن به نظام را به آنان ندهند.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول