اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

کمیته انضباطی از بازنده اعلام کردن شهرداری یاسوج منصرف شد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: با رایزنی گسترده رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان باشگاه رأی کمیته انضباطی در خصوص بازنده اعلام کردن شهرداری یاسوج مقابل نیروی زمینی تغییر کرد.

کمیته انضباطی از بازنده اعلام کردن شهرداری یاسوج منصرف شد

هادی برگی‌زر لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امروز خبری شنیدیم مبنی بر این که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم شهرداری یاسوج را به دلیل آماده نبودن زمین بازی برای دیدار با نیروی زمینی در برابر این تیم تهرانی سه بر صفر بازنده اعلام کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: پس از اعلام این رأی، باشگاه شهرداری و هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مستندات خود را آماده کردند و این‌گونه که شنیده‌ایم این رأی تغییر کرده است.

برگی‌زر افزود: با درایت و حسن تدبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این رأی برگردانده شد و در آینده شاهد بازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در برابر نیروی زمینی تهران خواهیم بود.

وی با انتقاد از وضعیت چمن تختی یاسوج گفت: پس از بازی با نساجی قائمشهر مطلبی را به طنز در خصوص زمین تختی گفتم که کاملا مصداق وضعیت کنونی این زمین بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تصریح کرد: 20 روز است که تنها سه جلسه در این زمین تمرین کرده‌ایم و به همین خاطر اکنون آشنایی با زمین نداریم و این یک بهانه نیست.

برگی‌زر افزود: زمین بازی و تمرین در فوتبال مهم‌ترین چیزی است که اگر مطابق نیازهای روز نباشد نمی‌توان قول موفقیت در رقابت‌هایی همچون لیگ دسته اول فوتبال را داد.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول