اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/63

گلشن: پروژه‌های افتتاحی دهه فجر گیلان به‌زودی اعلام می‌شود

مسئول کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: تعداد پروژه‌های افتتاحی دستگاه‌های اجرایی گیلان در دهه فجر به‌زودی اعلام می‌شود.

گلشن: پروژه‌های افتتاحی دهه فجر گیلان به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یوسف گلشن عصر امروز در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اجرای برنامه‌های مشترک دهه فجر با دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: روابط عمومی‌های بیش از 100 دستگاه و سازمان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان تلاش می‌کنند.

وی از جمع‌بندی و اعلام تعداد پروژه‌های افتتاحی دهه فجر گیلان به‌زودی خبر داد و افزود: پروژه‌های افتتاحی 16 شهرستان به تفکیک در حال مشخص شدن است.

گلشن به برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی با حضور خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های مختلف در گیلان اشاره کرد و گفت: کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی همکاری بسیار خوبی با کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر در استان دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه کاروان‌های خبری دهه فجر به شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: کاروان مذکور تاکنون به شهرستان‌های شفت، صومعه‌سرا و فومن سفر کرده و با خانواده شهدا و جانباز انقلاب اسلامی دیدار داشته است.

وی کاروان خبری دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش فرمانداران به منظور اطلاع‌رسانی به مردم دانست و بیان کرد: کاروان خبری دهه فجر انقلاب اسلامی به تمام شهرستان‌ها سفر می‌کند.

گلشن از برگزاری همایش روابط عمومی‌ها هفته آینده در گیلان خبر داد و یادآور شد: حضور و مشارکت فعال بیشتر نهادها و سازمان‌ها از اهداف تشکیل کمیته نهادها و سازمان است.

مسئول کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان هماهنگی برای فعال‌سازی روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای دولتی به منظور تبیین شایسته دستاوردها و ارائه گزارش خدمات در عرصه توسعه و پیشرفت استان را حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: کمیته مذکور به منظور معرفی مناسب پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری در دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی بر برنامه‌ریزی و هماهنگی شایسته به منظور حضور مسئولان دستگاه‌ها در برنامه کانون‌های مردمی به‌ویژه مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: امکانات و توانمندی دستگاه‌ها باید در راستای تقویت مراسم دهه فجر به‌ویژه مراسم دوازدهم و بیست‌ودوم بهمن ماه به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول