اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وحدت؛

عملیات خاکبرداری تونل‌گاران مریوان آغاز شد

عملیات اجرای خاک‌برداری تونل 2 هزار متری گاران مریوان به مناسبت هفته وحدت آغاز شد.

عملیات خاکبرداری تونل‌گاران مریوان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، طی مراسمی و با حضور جمعی از مردم و مدیران شهرستان عملیات اجرایی پروژه خاک‌برداری تونل‌گاران مریوان به مناسبت هفته وحدت ظهر امروز آغاز شد.

فرماندار مریوان در حاشیه آغاز به کار این پروژه‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت این پروژه عظیم در راستای افزایش ورود گردشگران و مسافران و همچنین رشد اقتصادی شهرستان و استان تسریع در اجرای آن امری ضروری است.

عبدالله رشیدی‌پور تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن مرز بین‌المللی باشماق در شهرستان مریوان و تردد روزانه بیش از 800 دستگاه انواع خودروهای سنگین «ترانزیتی، صادراتی و تانکرهای سوخت‌رسان» و تعداد قابل توجهی مسافر ایرانی و خارجی و همچنین عدم پاسخگو بودن زیرساخت‌های شهرستان از جمله جاده مواصلاتی باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و در یک فاصله زمانی کوتاه این پروژه اجرا و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار مریوان تصریح کرد: اگر این تونل که از اساسی‌ترین قطعه‌های جاده جدید مریوان -سنندج است براساس برنامه زمانبندی به اتمام برسد، مشکل اساسی جاده مذکور برطرف و بار ترافیکی نیز به حداقل خواهد رسید.

گفتنی است؛ جاده جدید مریوان ـ سنندج دارای 6 قطعه است که 4 قطعه آن در حوزه استحفاظی مریوان قرار گرفته و در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/79017/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول