اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اراک:

شهرداری مشکلات ایاب و ذهاب بیماران بیمارستان امام خمینی را بر طرف کند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به وجود مشکلاتی در بیمارستان امام خمینی اراک گفت: امیدواریم شهرداری اراک مشکلات وسایل ایاب و ذهاب بیماران و همراهان آنان را بر طرف سازد.

شهرداری مشکلات ایاب و ذهاب بیماران بیمارستان امام خمینی را بر طرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اعضای شورای اسلامی شهر اراک ظهر امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی این شهر از بخش‌های مختلف این بیمارستان از جمله بخش اطفال، جراحی، بخش بستری، MRI و دیگر بخش‌های این بیمارستان بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات این مرکز درمانی آشنا شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک در این بازدید گفت: ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم از ویژگی‌های بارز این بیمارستان است که جا دارد از مسئولان این بیمارستان به واسطه اقدامات ارزشمندی که طی دو سال اخیر در این بیمارستان صورت گرفته است، قدردانی کنیم.

کیومرث محمودی افزود: در حال حاضر این بیمارستان با مشکلاتی در زمینه وسایل ایاب و ذهاب بیماران و همراهان آنان مواجه است که امیدواریم شهرداری اراک با تدابیر ارزشمندی که در این زمینه اتخاذ می‌کند، این مشکلات را برطرف سازد.

وی ادامه داد: مرکز درمانی ابن‌سینا که یکی از مراکز درمانی زیر پوشش تامین اجتماعی استان است، خدماتی که ظرف مدت یک ماه به بیماران ارائه می‌دهد، بیش از جمعیت کل شهر اراک است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بهره‌مندی مردم از خدمات درمانی مطلوب را حق شهروندان دانست و گفت: شهرداری آماده همکاری و تعامل با مجموعه تامین اجتماعی است و در این زمینه از کوچک‌ترین خدمتی فروگذار نخواهد کرد.

محمودی ابراز داشت: با توجه به مشکلاتی که در دوره قبلی شورا برای درمانگاه قدس به وجود آمد و منجر به تفکیک بخشی از زمین‌های این درمانگاه شد، شهرداری آماده است به مطالبات به حق در این زمینه پاسخگو باشد.

بیمارستان امام خمینی اراک در سال 1377 با 100 تختخواب شروع به کار کرد.

این مرکز درمانی در حال حاضر با 160 تخت بستری خدمات متنوعی را در بخش‌های درمانگاه عمومی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، نوزادان، داخلی، عفونی، جراحی عمومی، داخلی مغز و اعصاب، ارولوژی، ارتوپدی، درمانگاه شبانه‌روزی، اورژانس و قلب به بیماران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/87003/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول