اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت عفاف و حجاب در زنجان

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر مسابقه کتابخوانی با محوریت عفاف و حجاب در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت عفاف و حجاب در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی حامدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در سطح همه مدارس ناحیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های شاخص در ایام‌الله دهه فجر به صورت متمرکز در سطح منطقه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در تاریخ 12 بهمن ماه جاری در همه مدارس جشن انقلاب برگزار می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان دیدار با ائمه جمعه را یکی از برنامه‌های ‌دهه فجر اعلام کرد و افزود: مسابقه نقاشی با موضوع لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن در کانون معراج زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: مسابقه مقاله‌نویسی در سطح فرهنگیان ناحیه اجرا می‌شود.

حامدی با بیان اینکه همکاران آموزش و پرورش در جشن‌های انقلاب مدارس حضور می‌یابند، گفت: مسئولان در دهه فجر با خانواده‌های شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی با محوریت عفاف و حجاب برگزار می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان در 14 بهمن ماه جاری در همایش بانوان زنجانی حضور می‌یابند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به اینکه جنگ شادی و تشکل‌های دانش‌آموزی با محوریت خودباوری و نهضت علمی در 15 بهمن ماه جاری در دبیرستان ولیعصر برگزار می‌شود، ادامه داد: نشست‌های بصیرت افزایی اعضای کانون بسیج فرهنگیان در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مسابقه ورزشی خواهران در رشته طناب‌کشی برگزار می‌شود، اذعان داشت: همایش پیاده روی در سطح مدارس ناحیه برگزار می‌شود.

حامدی غبارروبی مزار شهدای دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و متذکر شد: برنامه پرواز بادبادک‌ها در کانون معراج برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی شرکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: مسئولان در ایام‌الله دهه فجر با ایثارگران فرهنگی دیدار می‌کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان افتتاح سالن ورزشی ژیمناستیک در شهرک کوی فرهنگ زنجان را از برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و اذعان داشت: مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن با حضور حافظان قرآن برگزار می‌شود، بیان داشت: برگزاری دعای توسل، تجلیل از معلمان فعال بصیرت افزایی و...از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول