اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

هفته «برائت» وحدت ملی را هدف قرار داده است / مردم اسیر دام افراطیون نمی‌شوند

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس ‌گفت: نامگذاری هفته‌ای با عنوان هفته برائت برای ضربه‌ زدن به وحدت اسلامی است اما مردم در دام این دست‌نشانده‌های استکبار قرار نمی‌گیرند.

هفته «برائت» وحدت ملی را هدف قرار داده است / مردم اسیر دام افراطیون نمی‌شوند

محسن بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ایجاد تفرقه در بین صفوف به هم پیوسته مسلمانان از مهم‌ترین اهداف دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان و ضربه‌زدن به اسلام است‌.

وی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی مهم‌ترین عامل پیروزی مسلمانان و جهانی شدن اسلام است.

وی افزود: نام‌گذاری 12 تا 17 ربیع‌الاول با عنوان هفته وحدت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یادگار ارزشمندی از امام راحل است که نقش مهمی در وحدت مسلمانان ایران داشته است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس از وحدت به عنوان برنده‌ترین سلاح در برابر تهدیدات دشمنان اسلام نام برد و گفت: در طول تاریخ اسلام در هر کجا که تفرقه در بین مسلمانان به وجود آمد از همان ناحیه دچار مشکل شده‌ایم.

بیگلری از استان کردستان به عنوان نماد و الگوی وحدت اسلامی نام برد و بیان کرد: برگزاری مراسمات مختلف همزمان با میلاد حضرت رسول در طول هفته ربیع‌الاول با حضور خواهران و برادران اهل سنت و تشیع در کنار هم نمود بارز وجود وحدت در این استان است.

وی تصریح کرد: برگزاری نماز وحدت در شهرستان‌های مختلف استان نیز جلوه‌های دیگری از وحدت خدشه‌ناپذیر مردم متدین این استان فرهنگی است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی استان کردستان توجه به نقاط مشترک یکدیگر را یکى از عوامل بسیار مهم در راستای ارتقاء وحدت بین مسلمانان دانست و بیان داشت: نقاط مشترک بین مسلمانان آنقدر زیاد است که با تکیه بر آنان جایی برای نفاق و تفرقه باقی نمی‌ماند.

بیگلری با بیان اینکه وحدت مسئله‌ای است که مربوط به عصر امروز و یا انقلاب اسلامی نیست و در تار‌ و پود مسلمانان ریشه دارد، گفت: نام‌گذاری یک هفته از سوی دشمنان اسلام با عنوان هفته برائت نیز نمی‌تواند خدشه‌ای در اتحاد و وحدت مسلمانان ایجاد کند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری هفته‌ای با عنوان هفته برائت برای ضربه‌زدن به وحدت اسلامی است اما مردم در دام این دست‌نشانده‌های استکبار قرار نمی‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های افراطی چه در میان شیعه و چه در بین اهل سنت راه استکبار را طی می‌کنند، افزود: این افراد با نام اسلام آب در آسیاب دشمنان اسلام می‌ریزند و مهم‌ترین هدفشان زدن ریشه‌های اسلام است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که مسلمانان هوشیارتر از اینها هستند و با این اقدامات خللی در اتحاد و انسجام آنان وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/79002/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول