اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری مازندران:

اعتبار شهرداری‌های مازندران 500 میلیارد تومان شد

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اعتبارات شهرداری‌ها،گفت: اعتبار شهرداری‌های استان مازندران به 500 میلیارد تومان رسیده است.

اعتبار شهرداری‌های مازندران 500 میلیارد تومان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، علی نبیان امشب در مراسم معارفه شهردار زیراب که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد با تقدیر از تلاش‌های سید محمد صادقیان شهردار سابق و با آرزوی موفقیت برای محمود اعتصامی به عنوان شهردار جدید زیراب، اظهار داشت: شهر زیراب دارای عقبه طولانی و افتخار آمیزی است که حضور آیت‌الله نظری یکی از افتخارات این شهرستان و استان است.

معاون عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی توسط مسئولان، تصریح کرد: تلاش همراه با علم و تدبیر مدیریت جهادی است و با همراهی و همدلی و هم‌افزایی می‌توان شهر را بسازیم.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید همه تلاش‌ها آن است تا امید در بین همه مردم خود را نشان دهد، خاطرنشان کرد: اقدامات مناسبی در گذشته انجام شد که باید تقویت شود و مشکلات و نارسایی‌ها حل شود.

نبیان به اقدام استاندار مازندران در انتخاب سه معاون خود به عنوان معاون معین برای مناطق استان اشاره کرد و با بیان اینکه مسئولیت وی بعد از ساری تا نور است، تصریح کرد: اعتبار شهرداری‌های استان مازندران در سال گذشته مبلغ 377 میلیارد تومان بود که امسال به 500 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی به اعتبارات شهرداری زیراب در سال گذشته و سال جاری اشاره کرد و گفت: اعتبار شهرداری زیراب در سال گذشته 2.3 میلیارد تومان و برای سال 92 برابر با 2.5 میلیارد تومان است.

رجبعلی وهابی نیز در این مراسم گفت: شهردار جدید زیراب با توجه به سابقه حضور در شهرداری از مسائل مختلف شهری آگاه است.

فرماندار سوادکوه با تاکید بر اینکه مسئولان با نیت الهی و با تکیه بر تدبیر و علم به مدیریت جهادی اقدام کنند، اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی در زیباسازی، ایجاد پارک و اقدامات ورزشی و فرهنگی و توجه به معماری اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به لزوم همکاری و همراهی شورای اسلامی و شهرداری برای دستیابی به اهداف توسعه، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر علاوه بر نظارت باید از شهردار حمایت کند و با تعامل و همکاری به حل مشکلات اقدام کنند.

وهابی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم در سرلوحه اقدامات مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: مسئولان، رضایتمندی مردم را مورد توجه قرار دهند و با استفاده از خرد جمعی باعث پیشرفت فعالیت‌ها شوند.

انتهای پیام/86015/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول