اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سبزوار:

دشمنان از وحدت اسلامی بین مذاهب می‌هراسند

امام جمعه سبزوار گفت: امروز دشمنان اسلام از وحدت اسلامی بین مذاهب می‌هراسند و به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین هستند.

دشمنان از وحدت اسلامی بین مذاهب می‌هراسند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه پرشکوه این شهرستان با بیان اینکه مشترکات بین مذاهب اسلامی بسیار است، تأکید کرد: امروز دشمنان اسلام از وحدت اسلامی بین مذاهب می‌هراسند و به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین هستند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و تأسی بیداری اسلامی از آن نمونه بارز وحدت اسلامی بین ملت‌های ستمدیده مسلمان در برابر حاکمان مزدور و قدرت‌های جهانی است.

ابراهیمی ادامه داد: این موج طوفان انقلاب اسلامی همه کسانی که بخواهند در برابر اسلام و مسلمین بایستند را نابود می‌کند.

وی با بیان اینکه واژه هدایت در قرآن کریم بیش از 236 بار تکرار شده است، گفت: همه باید به ریسمان الهی که همان کتاب خدا و ائمه هدی هستند چنگ بزنند تا از مسیر هدایت الهی منحرف نشوند.

رئیس شورای امر به معروف شهرستان سبزوار با انتقاد از کسانی که معتقدند در جهان باید گناه زیاد شود تا حضرت حجت (عج) قیام نماید، گفت: این یک جریان انحرافی است که در برهه‌ای از زمان رشد کرد و به برکت وجود حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی از بین رفت.

وی افزود: ما معتقدیم که مصلح جهانی حضرت مهدی (عج) است و برای ظهورش باید جهان آماده شود و دل‌های همه مؤمنان در جهان آماده شنیدن سخنان حضرت شود.

خطیب جمعه سبزوار با بیان اینکه خداوند متعال دو نعمت مهم را به بشریت هدیه کرده است، تأکید کرد: بعثت نبی مکرم اسلام و قدر و ارزش هدایت الهی دو نعمتی هستند که خداوند به ما هدیه داده است.

وی با اشاره به مسائل روز نظام و مذاکرات هسته‌ای ژنو تأکید کرد: برخی افراد قصد شیطنت در این زمینه را دارند و از مقام معظم رهبری تبعیت نمی‌کنند.

خطیب جمعه سبزوار افزود: مسئولان و مردم متوجه باشند که امروز دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران صف کشیده است و ما باید در این برهه حساس گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله) تصریح کرد: از برکات این مذاکرات برداشته شدن نقاب از چهره کشورهای استکباری و آگاه شدن ملت‌های مسلمان و ریختن آبروی غرب و ایادی استکباری آن بود.

وی تأکید کرد: مهمترین نکته‌ای که از میلاد پر برکت رسول اکرم به دست می‌آوریم همین مسئله مهم حفظ وحدت اسلامی است. 

امام جمعه سبزوار در پایان یاد شهدای گرانقدر فدائیان اسلام را گرامیداشت.

انتهای پیام/2202/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول