اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:

راه پیروزی در همه میدان‎ها توجه به منویات رهبری است

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: اگر منویات رهبر معظم انقلاب را نصب‎العین خود قرار دهیم پیروز همه میدان‎ها خواهیم شد.

راه پیروزی در همه میدان‎ها توجه به منویات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آخوند عبدالباسط نوری‎زاد عصر امروز در دیدار با ائمه جمعه با مسئولان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: خداوند اساس دین اسلام را وحدت کلمه و پیامبر اسلام را رحمته‎للعالمین قرارداده تا رسالت پیامبر پایدار باشد.

وی تصریح کرد: حضرت علی (ع) می‎فرمایند هر وقت مسئولان و خادمین حکومتی اصلاح و درست شوند و طبق مقررات و قوانین الهی عمل کنند مردم هم درست می‎شوند و اگر به فساد کشیده شوند مردم هم به فساد کشیده خواهند شد.

نوری‎زاد اذعان داشت: محور و اساس یک جامعه مردم و مسئولان اجرایی و حکومتی هستند، اگر علما و مسئولان در کنار یکدیگر باشند و بر اساس دین و مقررات اسلامی عمل کنند هرگز دشمنان نمی‎توانند به اسلام ضربه بزنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: خداوند را شاکریم که رهبری مجتهد و آگاه به مقتضیات زمان داریم و رهنمودهای ایشان همیشه برای ما روشن‎کننده راه است به طوری که اگر منویات رهبر معظم انقلاب را نصب‎العین خود قرار دهیم پیروز میدان هستیم.

موفقیت جامعه با اتحاد بین علما و مسئولان ایجاد می‎شود 

آخوند نوری‎زاد خاطرنشان کرد: موفقیت جامعه با اتحاد بین علما و مسئولین ایجاد می‎شود و دشمنان سعی دارند همیشه بین علما و مسئولین اختلاف بیندازند به عبارت‎هایی چون جدایی دین از سیاست که شعار استکبار هم بوده متوسل می‎شوند بر عکس در کشور ما علمای دین توام با رهنمودهای دینی با مسئولان همراه هستند.

وی افزود: اگر مسئولان در معیت علمای دین و مجتهدین باشند دشمنان را نامید ساخته‎اند.

مسئولان ما اگر در خدمت دین و مردم باشند مورد حمایت خداوند خواهند بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس خطاب به مسئولان گفت: همانطور که پیامبر فرمودند دنیا، مسئولیت و مقامش امانت است تا امتحان شوید و با کار آخرت خود را بسازید مسئولان هم این فرصت را غنیمت شمرده و با کار آخرت خود را بسازند اگر مسئولان ما در خدمت دین و مردم باشیم مورد حمایت خداوند هستیم.

نوری‎زاد وحدت در استان گلستان با وجود اقوام و مذاهب مختلف را یک الگو برای کشور و جهان اسلام خواند و افزود: الحمدالله برادر شیعه و سنی در استان گلستان زندگی مسالمت‎آمیز دارند و مراقب و هوشیار در برابر توطئه‎های روزافزون دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه و اختلاف هستند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی این می‎داند برای رسیدن به مقاصد پلیدش راهی به جز تفرقه‎افکنی در بین مذاهب ندارد.

دشمنان نمی‎خواهند عظمت اسلام را ببینند

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: گرفتاری‎هایی که هم اکنون در بین کشورهای اسلامی وجود دارد نشان‎دهنده دست‎های دشمنان مسلمانان است که نمی‎خواهند عظمت اسلام را ببینند.

نوری‎زاد خاطرنشان کرد: راه خنثی کردن توطئه‎های دشمنان وحدت و اتحاد بین مسلمانان و نپرداختن به مسائل اختلافی است که به فضل الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود مقام معظم رهبری دسیسه‎های استکبار جهانی همیشه ناکارآمد بوده است.

انتهای پیام/2307/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول