اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

کاهش 6 درصدی تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش شش درصدی تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان را داشته‌ایم.

کاهش 6 درصدی تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ غلامعباس غلامزاده صبح امروز در نشست با نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان عملکرد پلیس این استان در سال‌جاری اظهار کرد: همکاری مردم بهترین عامل برای نیل به موفقیت‌ها در نیروی انتظامی است.

وی توفیق پلیس را در همراهی مردم و مسئولان دانست و گفت: منطقه و استانی در زمینه کاهش جرایم و حوادث موفق خواهد بود که تنها به عملکرد پلیس اکتفا نشود بلکه مردم و مسئولان نیز به وظیفه خود برای حفظ نظم و امنیت اهتمام جدی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری و همچنین غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه استان ما در زمینه وقوع جرم یکی از استان‌های امن به شمار می‌رود، تصریح کرد: اگر همکاری بیشتر مردم را داشته باشیم و خودشان برای برخورد با جرائم پیش‌قدم باشند، وضعیت از آن چیزی که هست بهتر خواهد شد.

فرمانده ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد آمار امسال در زمینه‌های مختلف را متفاوت از آمار سال گذشته دانست و گفت: برای مثال در سال 92 تاکنون کشفیات مواد مخدر ما 2 تن و 755 کیلوگرم بوده و تعداد 43 باند مواد مخدر منهدم شده‌اند.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال قبل تا این لحظه کشفیات مواد مخدر ما افزایش 30 درصدی داشته است که بخشی از آن را مرهون همکاری مردم بوده‌ایم.

غلامزاده از حوادث و سوانح جاده‌ای در این استان گفت و با ابراز انتقاد از وضعیت راه‌های استان و وجود نقاط حادثه‌خیز بسیار زیاد افزود: با این همه و با وجود مشکلات فراوانی که در سطح جاده‌ها داریم آمار کاهش شش درصدی تصادفات آماری بسیار خوب به نظر می‌رسد.

این فرمانده انتظامی با درخواست از نمایندگان استان برای پی‌گیری بیشتر ساخت، احداث، تکمیل و مرمت راه‌های مواصلاتی استان گفت: از نظر بزرگراه‌ها در کشور رتبه‌های آخر از آن کهگیلویه و بویراحمد است.

غلامزاده تجهیز محورهای ارتباطی به ملزومات الکترونیکی برای کنترل هر چه بهتر را یکی دیگر از خواسته‌های پلیس مطرح کرد و گفت: پلیس‌راه و همچنین پلیس‌ راهور استان با همه توان و امکاناتی که دارند در معابر درون‌شهری و برون‌شهری حضور جدی برای نظارت داشته و اگر نواقصی وجود دارد همه مربوط به جاده‌ها و عدم ایمنی آن‌ها است.

در این نشست نمایندگان مردم گچساران و همچنین کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد پلیس استان بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با پلیس تاکید کردند.

انتهای پیام/2571/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول