اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بشرویه اعلام کرد

آمادگی بشرویه برای برگزاری همایش ملی کویرنوردی

معاون فرماندار بشرویه گفت: این شهرستان برای برگزاری هفتمین همایش ملی کویرنوردی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

آمادگی بشرویه برای برگزاری همایش ملی کویرنوردی

علیرضا زمان‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: شهرستان بشرویه به دلیل دارا بودن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی همواره مورد توجه گردشگران و طبیعت‌گردان از سراسر کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: واقع شدن بشرویه در کویری زیبا و بکر، این شهرستان را دارای جذابیت‌های طبیعی و گردشگری منحصر به فردی در استان خراسان جنوبی کرده است.

معاون فرماندار بشرویه بیان کرد: توجه به صنعت گردشگری و اکوتوریسم در هر منطقه یکی از عوامل و راه‌های شکوفایی اقتصادی و فرهنگی است.

زمان‌زاده متذکر شد: برگزاری همایش‌های متعدد کویرنوردی علاوه بر بعد ورزشی، تفریحی و شناخت بیش از پیش ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری بشرویه به یقین شکوفایی اقتصادی را در پی خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: حضور ورزشکاران و گردشگرانی از سایر نقاط کشور علاوه بر معرفی منطقه، منجر به استفاده بهینه و مطلوب از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی منطقه کویری بشرویه می‌شود.

وی بر همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و ادارات در برگزاری هر چه بهتر این همایش تاکید کرد: استفاده از امکانات مادی و نیروهای انسانی سایر نهادها برای برگزاری کویرنوردی و خدمت‌رسانی شایسته به شرکت‌کنندگان ضروری است.

معاون فرماندار بشرویه با بیان اینکه همایش ملی کویرنوردی در بشرویه هر سال با کیفیت مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود، گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق، هدفمند و شناسایی نقاط قوت و ضعف نسبت به برگزاری همایش به بهترین شکل ممکن اقدام کنیم.

انتهای پیام/69006/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول