اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران:

اتحاد و پیروی از ولایت رمز موفقیت مسلمانان است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: اتحاد و پیروی از ولایت رمز موفقیت مردم مسلمانان است و نباید این مهم فراموش شود.

اتحاد و پیروی از ولایت رمز موفقیت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‎الاسلام مختار نظری شنبه‌شب در جمع هیئت‌های مذهبی نکا در روستای سیاوشکلای نکا با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: وحدت در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‎ای دارد.

وی بیان داشت: باید از هر فرصتی برای ایجاد وحدت بین مسلمانان استفاده کرد و زمینه جمع‌آوری مسلمانان را در همه نقاط جهان فراهم کرد و جشن میلاد و بزرگداشت رسول اکرم (ص) نباید به یک روز یا یک هفته خلاصه شود بلکه باید در طول سال برگزار شود.

نظری با بیان اینکه هر جامعه متکی بر وحدت، عزیز و سربلند می‌شود یادآور شد: وجود وحدت و انسجام جامعه  را از بروز و وجود تفرقه و تزلزل دور می‌سازد.

وی با بیان اینکه اعتقاد به توحید، امامت و ولایت، انسان را وحدت همه جانبه و دوری از تفرقه هدایت می‌کند، تصریح کرد: دشمنان در طول تاریخ با تفرقه‎انگیزی توانسته‎اند به نقشه‎های خود دست پیدا کنند و هر جایی که وحدت وجود داشته با شکست مواجه شدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به  جمعیت یک میلیارد و 600 میلیون نفری مسلمانان جهان خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، جهان بیدار شده و نسبت به مسائل آگاه است لذا باید کاری کنیم که با وحدت و همدلی توطئه‎های دشمن را خنثی کنیم.

نظری بر ضرورت وحدت مسلمانان جهان اسلام تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی با تفرقه‎ای که بین مسلمانان ایجاد کرده در واقع تیشه به ریشه خود زده است و مسلمانان با اطاعت از ولایت و اتحاد بر مواضع ضد استکباری خود استوار هستند.

وی افزود: ملت انقلابی ما باید با بصیرت و هوشیاری بالا و در پرتو کلام  رهبری از بروز هرگونه اختلاف در داخل جلوگیری کرده و زمینه ساز اتحاد جهانی باشند.

نظری وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) را مهم‌ترین عامل وحدت عنوان کرد و یادآور شد: همه ما موظف هستیم برای رشد و اعتلای کشور بر محور وحدت، انسجام و یکپارچگی، در کنار هم گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/86002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول