اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان خبر داد

آموزش 252 هزار نفر ساعت توسط فنی و حرفه‌ای الزهرا زنجان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان گفت: در طول 9 ماه گذشته 252 هزار و 249 نفر ساعت آموزش توسط فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا برگزار شده است.

آموزش 252 هزار نفر ساعت توسط فنی و حرفه‌ای الزهرا زنجان

پریسا علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به عملکرد فنی و حرفه‌ای الزهرا در طول 9 ماهه گذشته افزود: در دوره‌های آموزشی ثابت بخش خدمات کلاس مهندس برنامه‌نویسی با 320 ساعت آموزش برگزار شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان با اشاره به اینکه دوره کاربرد رایانه و اینترنت در محیط کار با 90 ساعت آموزش برای 14 نفر از علاقه‌مندان به دوره‌های مربوط به رایانه برگزار شده است، بیان داشت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان و کارآموزان این دوره در چندین نوبت برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه دوره آموزشی کار ور EXCEL با 70 ساعت آموزش برای 14 نفر برگزار شده است، تصریح کرد: دوره تکنسین تجهیزات شبکه‌های کوچک با 304 ساعت آموزش برای 16 نفر اجرا شده است.

علیمردانی با اشاره به اینکه تکنسین عمومی امنیت شبکه با مدت آموزش 240 ساعت برای کارآموزان تدریس شده، افزود: دوره آموزشی مدیر سرویس دهنده‌های مایکروسافت در 416 ساعت آموزش تدریس شده است.

وی مدت زمان آموزشی سازنده دوخت‌های سنتی تلفیقی را 310 ساعت اعلام کرد و بیان داشت: دوره آموزشی معرق کار چرم با 114 ساعت آموزش برگزار شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان با اشاره به اینکه دوره آموزشی مهندس طراح و توسعه دهنده عمومی وب با 424 ساعت آموزش برگزار شده، ادامه داد: دوره برنامه نویس زبان HTML برای طراحی صفحات WEB نیز با 170 ساعت آموزش در چند دوره مختلف اجرا شده است.

این مسئول مدت زمان آموزش دوره نقش برجسته کار روی سفال را 160 ساعت برای 14 نفر کارآموز اعلام کرد و ادامه داد: دوره آموزشی طلا ساز با 480 ساعت آموزش اجرا شده است.

علیمردانی مدت زمان دوره کارآفرینی رویکرد KAB سطح مقدماتی را 50 ساعت اعلام و اضافه کرد: دوره نقاشی و رنگ آمیزی پارچه با 285 ساعت آموزش برای علاقه‌مندان تدریس شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره مسئول حفاظت و ایمنی با 200 ساعت آموزش در طول 9 ماه گذشته اجرا شده، خاطرنشان کرد: دوره امدادگر حوادث با 116 ساعت برای علاقه‌مندان آموزش داده شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان مدت زمان دوره رایانه کار تدوین فیلم و صدا با SSP را 184 ساعت آموزش اعلام کرد و اظهار داشت: دوره عکاس دیجیتال برای علاقه‌مندان به رشته عکاسی با 120 ساعت آموزش برگزار شده است.

این مسئول به دوره‌های آموزشی در کارگاه ثابت مرکز الزهرا را در طول 9 ماه گذشته اشاره و تصریح کرد: در بخش خدمات مراکز ثابت شهری 92 دوره آموزشی برگزار شده است.

علیمردانی با اشاره به اینکه در مراکز ثابت شهری یک هزار و 360 نفر دوره آموزش برای علاقه‌مندان اجرا شده است، گفت: 252 هزار و 249 نفر ساعت آموزش در رشته‌های مختلف در طول 9 ماه گذشته اجرا شده است.

وی در پایان متذکر شد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای حضور در دوره‌های آموزشی رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول