اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز بهمن‌ماه صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات جودو یادواره شهدای ورزشکار استان قم

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات جودو یادواره شهدای ورزشکار قم در دهه فجر خبر داد.

برگزاری مسابقات جودو یادواره شهدای ورزشکار استان قم

سعید علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این هیئت ورزشی در نظر دارد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسابقاتی در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان را در سطح استان قم برگزار کند.

وی افزود: بدین ترتیب این مسابقات با عنوان یادواره شهدای ورزشکار استان قم و در روز چهارم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از پیکارها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر هیئت جودو واقع در مجموعه ورزشی تختی قم مراجعه کنند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم در ادامه با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در قم اظهار کرد: جودوی قم هم در بخش مبارزه و هم در بخش کاتا دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و قطعاً در آینده‌ای نزدیک در کنار حضور موفقی که کاتاروهای قمی در مسابقات مختلف دارند در بخش مبارزه نیز شاهد توفیقات جودوکاران استان قم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: رشته جودو یکی از ورزش‌هایی است که در استان قم سابقه بسیار زیادی دارد و ورزشکاران این رشته در 2 بخش اجرای فرم و مبارزه در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی برای ورزش قم کسب کرده‌اند و قطعاً این ظرفیت را دارند که به موفقیت‌های خود ادامه بدهند.

علیزاده افزود: البته کفه ترازو در کسب عناوین مهم از رقابت‌های داخلی و خارجی رشته جودو بیشتر به سمت ورزشکاران فعال در بخش اجرای فرم این رشته یعنی کاتا سنگینی می‌کند اما با توجه به تلاش‌هایی که در هیئت و با تلاش و پشتکار مربیان فعال جودو در قم انجام می‌شود، مدال‌هایی نیز در بخش مبارزه توسط جودوکاران قمی از مسابقات مهم کشوری این رشته به دست آمده است.

وی اظهار کرد: کمتر علاقه‌مندان به جودو تاکنون ممکن است نام محمدرضا صحرایی و محمدرضا سالاری در جودوی قم را نشنیده باشد زیرا این 2 ورزشکار فعال در بخش کاتاجودوی قم در یک دهه اخیر موفقیت‌های متعددی را از مسابقات داخلی و برون مرزی برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم عنوان کرد: در کنار فعالیت‌هایی که در بخش مردان جودوی قم انجام می‌شود و با احتساب موفقیت‌هایی که مردان جودوکار قم کسب کرده‌اند این رشته در بخش بانوان نیز توفیقات مهمی به دست آورده است که در این رشته برای قم مدال‌های متعددی کسب کرده است.

وی تصریح کرد: از عواملی که جودوی قم را در مسیر رشد و پیشرفت قرار داده، توجه خوب و قابل ملاحظه‌ای است که در هیئت به امر آموزش می‌شود و در ادامه این اهتمام به امر آموزش، یک دوره کارگاه آموزشی تئوری ویژه مربیان رشته ورزشی جودو در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول