اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب اهالی رسانه صورت گرفت

تقدیر از مدیرکل میراث فرهنگی همدان به‌عنوان مدیر رسانه‌ای

طی نظرسنجی‌های انجام شده توسط خبرنگاران و اهالی رسانه‌های مختلف مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان یکی از مدیران رسانه‌ای انتخاب و تقدیر شد.

تقدیر از مدیرکل میراث فرهنگی همدان به‌عنوان مدیر رسانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران استان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان یکی از پنج مدیر برتر رسانه‌ای معرفی و انتخاب شد.

بر اساس نظرسنجی که توسط کارگروه خبرنگاران خانه مطبوعات صورت گرفته بود، در سال 91 مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و نهادهای اجرایی استان انتخاب شدند که بر این اساس علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتخاب شد.

بر این اساس از بین مدیران اجرایی و رؤسای ادارات مختلف فرماندار همدان، مدیرعامل شرکت توریع برق استان، مدیرکل استاندارد، مدیرکل حفظ آثار و مدیرکل میراث فرهنگی به عنوان پنج مدیر برتر رسانه‌ای استان از نگاه اصحاب رسانه معرفی شدند.

در حاشیه رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره زمستانی همدان با حضور امیر غلامی سرپرست روزنامه کار و کارگر و نماینده خانه مطبوعات لوح تقدیر اصحاب رسانه به پاس تعامل خوب علیرضا ایزدی مدیرکل جوان و خوش‌فکر میراث فرهنگی استان به وی اهدا شد.

در این مراسم تقدیر و تجلیل به همراه غلامی، حسن قهرمانی‌مطلق فرماندار همدان، جواد تهذیبی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، اسدالله ربانی‌مهر معاون اداره ورزش و جوانان، و سرپرستان خبرگزاری‌ها و خبرنگاران رسانه‌های مختلف حضور داشتند.

در ماه‌های گذشته از حسن قهرمانی‌مطلق فرماندار همدان و حاجی‌رضا تیموری به عنوان مدیر رسانه‌ای تقدیر شده بود و قرار است از مدیران و مسئولان روابط عمومی باقی مانده، طی مراسمی از سوی خانه مطبوعات تقدیر و تجلیل شود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول