اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

150 پروژه با اعتبار 53 میلیارد ریال در بیجار افتتاح می‌شود

فرماندار بیجار از افتتاح 150 پروژه با اعتبار 53 میلیارد و 632 میلیون ریال در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

150 پروژه با اعتبار 53 میلیارد ریال در بیجار افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که با حضور امام جمعه اهل سنت و فرمانده سپاه و روسای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن ایام‌الله پیروزی شکوهندانه انقلاب اسلامی از پیامبر و ائمه اطهار به عنوان الگوهای ارزشمند تمامی بشریت یاد کرد و بصیرت‌افزایی را از مولفه‌های اصلی وحدت جوامع مسلمان یاد کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موهبتی بزرگ از جانب خداوند است، از دهه فجر به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران یاد کرد.

فرماندار بیجار از تشکیل کمیته‌های 10گانه فرهنگی، روستایی، اصناف، ورزش، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، هیت‌های مذهبی، ایثارگران، بانوان، دانشجویی و تشکل‌های مردمی در ستاد دهه فجر بیجار خبر داد.

به گفته کریمی، برنامه‌ریزی دقیق و خلاقانه و هنرمندانه دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس جمهوری برای مردم در این ایام تبیین و تشریح شود و این مهم باید در اولویت کاری مسئولان و خدمت‌گزاران به مردم و انقلاب گنجانده شود.

فرماندار بیجار بر حضور فعال مسئولان اجرایی در برنامه‌های ایام‌الله  دهه فجر تأکید و تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های دهه فجر که برای ما هویت‌بخش است به خوبی درستی بهره‌مند شده و از این فرصت ارزشمند به درستی استفاده کنیم.

وی بر اولویت‌بندی برنامه‌های اجرایی دهه فجر تأکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید مرتبط با عناوینی که در دستورالعمل برگزاری برنامه‌ها قرار گرفته باشد و برنامه‌های شاخص با کیفیتی مطلوب در اولویت قرار گیرد.

کریمی همچنین بر برگزاری برنامه‌های محتوایی و دوری از تکرار برخی برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر باید محتوایی و قابل استفاده برای همگان باشد.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه‌های دهه فجر بر موضوعات بازشناسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی، ارتقای آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان از اهداف انقلاب اسلامی، تببین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دقت بیشتری شده و این موضوعات در برنامه‌های این ایام گنجانده شود.

کریمی از افتتاح 150 پروژه با اعتبار 53 میلیارد و 632 میلیون ریال در بخش‌های کشاورزی، مخابرات، بنیاد مسکن، امور دهیاری‌ها، برق‌رسانی، نوسازی مدارس و راه و شهرسازی در ایام دهه فجر در بیجار خبر داد و  بر اتمام تمامی پروژه‌ها تأکید کرد.

فرماندار بیجار در ادامه با بیان اینکه شکوه برنامه‌های دهه فجر موجب یأس دشمنان انقلاب خواهد شد بر اجرای برنامه‌های با شکوه و حضور گسترده مردم در برنامه‌های این ایام تأکید کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم  است بر حمایت و تقویت حضور مردم در این برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان در اجرای این برنامه‌ها باید از افراط و تفریط دوری کرده و برای  رعایت تعادل در اجرا، تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

به گفته کریمی، در اجرای برنامه‌های این ایام مبارک که هویت انقلاب ایران اسلامی مرهون آن است باید جوانگرایی خلاقیت و نوآوری که از مهم‌ترین مولفه‌های برنامه‌های اجرایی دهه فجر برای جذب جوانان که امیدهای آینده این انقلاب و حافظان انقلاب اسلامی در آینده هستند استفاده کرد.

وی در پایان بر دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم و بررسی مشکلات آنها از نزدیک خصوصا در مناطق روستایی تأکید کرد و گفت: توجه مسئولان به مشکلات مردم زمینه ایجاد شرکت آنها را در تمامی برنامه‌های مهم کشوری را افزونتر خواهند کرد.

انتهای پیام/79015/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول