اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/100

کرم‌زادگان: 1000 کنتور برق آستارا در دهه فجر نصب می‌شود

معاون فرماندار آستارا از نصب یک‌هزار و 429 کنتور برق این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

کرم‌زادگان: 1000 کنتور برق آستارا در دهه فجر نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد کرم‌زادگان عصر امروز در دیدار با کاروان خبری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

وی با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر از اجرای برنامه‌های ویژه این ایام به صورت مردمی و باشکوه در آستارا و لوندویل خبر داد.

معاون فرماندار آستارا از افتتاح 192 واحد مسکن مهر معلولان این شهرستان در دهه فجر خبر داد و افزود: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغالزایی در بندر آستارا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

معاون فرماندار آستارا اعتبار این پروژه‌ها را بالغ بر 90 میلیارد و 614 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: احداث 10 هزار و 414 متر شبکه برق مشترکان شهر و روستا، نصب 238 دستگاه چراغ لاک‌پشتی و نصب یک‌هزار و 429 کنتور برق از دیگر پروژه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: تعمیرات شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط در مناطق شهری و روستایی و... از دیگر برنامه‌های این ایام در بندر آستارا است.

کرم‌زادگان با اشاره به سفر امروز کاروان فجر خبری گیلان تصریح کرد: امیدواریم این حرکت مهم در آینده نیز ادامه یابد و با هماهنگی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برای خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌ها کارت ویژه دهه فجر صادر شده و برنامه‌ریزی امکانات برای پوشش خبری خبرنگاران در دهه فجر صورت گرفته است.

معاون فرماندار آستارا مهم‌ترین هدف دولت را خدمت به مردم و شکوفایی کشور در زمینه‌های مختلف ذکر کرد.

انتهای پیام/84001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول