اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

بهره‌برداری از مترو نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: بهره‌برداری از مترو نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است.

بهره‌برداری از مترو نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عباس ملکوتی‌خواه به‌ همراه شهردار و اعضای شورای شهر پیشوا از دو ایستگاه متروی کرج و محمدشهر بازدید به ‌عمل آوردند.

بر پایه این گزارش، در این بازدید که علی نوری مشاور معاون عمرانی استانداری تهران و محمد ملکی مدیر پروژه مسئولان محلی شهرستان را همراهی می‌کردند از نزدیک با سازه‌های ایستگاه، نحوه اجرای پروژه و فضای ضروری و موردنیاز ایستگاه مترو آشنا شدند تا اجرای ایستگاه شهرستان پیشوا با متد روز و ظرفیت‌های لازم برای آینده احداث شود.

عباس ملکوتی‌خواه در این بازدید عنوان کرد: بهره‌برداری از مترو نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است و با برنامه‌ریزی مدون می‌توان متد روز و روش‌های نوین را در احداث متروی شهرستان پیشوا به اجرا درآورد.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه اجرای پروژه مترو از اولویت‌های کاری این شهرستان است، افزود: احداث مترو از خواسته‌های بحق و کهن مردم ولایت‌مدار این خطه است که امیدوارم بتوانیم راه را برای اجرای هرچه بهتر این پروژه هموار کرده و مشکلات مردم را در زمینه حمل و نقل عمومی برطرف کنیم.

انتهای پیام/2462/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول