اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ماهشهر خبر داد

انعقاد قرارداد بین شرکت‌های پتروشیمی و فنی و حرفه‌ای ماهشهر

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ماهشهر از انعقاد قرارداد بین شرکت‌های پتروشیمی و فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد.

انعقاد قرارداد بین شرکت‌های پتروشیمی و فنی و حرفه‌ای ماهشهر

فرشید قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: فعالیت آموزشی شرکت‌های پتروشیمی و فنی و حرفه‌ای همسو می‌شوند.

وی از همسو شدن فعالیت آموزش مهارتی فرهنگسراها و خانه فرهنگ شرکت‌های پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر با فنی و حرفه‌ای خبر داد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ماهشهر تصریح کرد: به منظور بررسی روند فعالیت‌های آموزشی فرهنگسراها و خانه فرهنگ شرکت‌های پتروشیمی و همسو شدن آموزش‌ها با فنی و حرفه‌ای جلسه‌ای با حضور مسئولین فرهنگی هفت شرکت مهم پتروشیمی، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ماهشهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی نحوه تعامل و همکاری دو طرف مقرر شد به‌منظور حمایت از بخش خصوصی، شرکت‌های پتروشیمی در ارائه خدمات آموزشی به کارکنان و خانواده تحت پوشش از توان آموزشی بخش آموزشگاه‌های آزاد و مجاز فنی و حرفه‌ای شهرستان با انعقاد قرارداد آموزشی بهره‌مند شوند.

قنبری گفت: شرکت‌های پتروشیمی شهرستان ماهشهر با داشتن فرهنگسراها و خانه فرهنگ، پتانسیل مناسبی را از لحاظ فضا و امکانات برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ماهشهر دارا هستند که باید بتوان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول