اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسفند‌ ماه سال جاری صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه‌های بهاره در سطح کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه‌های بهاره در سطح استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های بهاره در سطح کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده صبح امروز در جلسه کمیته هماهنگی نمایشگاه‌های عرضه کالا اظهار کرد: نمایشگاه بهاره عرضه کالا در سطح استان و با محوریت اتاق اصناف مرکز استان و شهرستان‌ها در اسفند‌ ماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که یکی از مسائل مهم در جهت تنظیم بازار ایام پایانی سال تأمین و توزیع کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب است، افزود: این مهم در قالب برگزاری نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در ایام پایانی سال محقق می‌شود.

دیودیده عنوان کرد: نمایشگاه‌های بهاره عرضه کالا با محوریت اتاق اصناف، نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و همکاری دستگاه‌های مرتبط در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و اعلام آمادگی در دیگر شهرهای استان همچون چرام، دنا و باشت نمایشگاه‌های بهاره برپا می‌شود.

دیودیده گفت: به منوال سال‌های گذشته در شهرهایی که امکان برگزاری نمایشگاه وجود ندارد فروشگاه‌های عرضه فوق‌ا‌لعاده تا سطح دهستان‌ها، خدمات و کالاهای مورد نیاز را عرضه خواهد کرد.

این مسئول گفت: در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی تنظیم بازار، مواد غذایی و پروتئینی، لبنی، کیف و کفش، پوشاک، خواروبار و سایر اقلام مرتبط با ایام پایان سال عرضه می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، از صدور مجوز برای برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم امسال به نام اتاق اصناف خبر داد و افزود: عرضه مستقیم به محوریت اتاق اصناف مرکز و شهرستان‌ها خواهد بود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه در تمامی شهرستان‌ها در اسفند و به مدت 10 روز در دستور کار است.

دیودیده خاطرنشان کرد: در نمایشگاه‌های استان تنها کالاهای داخلی عرضه خواهد شد و از عرضه هر نوع کالای خارجی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های بهاره عرضه کالا امسال با شیوه‌ای متفاوت و در سطح قابل قبول و با کیفیت برگزار خواهد شد و تمام تلاش مجریان امر نیز فراهم ساختن رضایت هم‌استانی‌ها است.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول