اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت‏‌وگو با فارس:

طرح احداث متروی پردیس فعال شده است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: طرح احداث متروی پردیس در حال حاضر فعال شده و در مرحله تکمیل نقشه‌‏های اجرایی هستیم.

طرح احداث متروی پردیس فعال شده است

سیدمهدی هدایت امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در ارتباط با متروی پردیس اظهار داشت: در بخش حمل و نقل عمومی پردیس، موضوع مترو از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در این رابطه تاکید دارد که مشکلات حمل و نقل برون‏‌شهری پردیس را از طریق مترو رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: برای این موضوع، خوشبختانه نظر جدی داریم و با بخشی از سرمایه‏‌گذاران وارد مذاکره شده‌‏ایم.

هدایت ادامه داد: متروی پردیس در گذشته نیز جزو دستور کارهای شرکت عمران شهر جدید پردیس بوده ولی بنا به دلایلی در مقطعی پیگیری در این خصوص صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طرح متروی پردیس در حال حاضر فعال شده و در مرحله تکمیل نقشه‌‏های اجرایی هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: جلسات مکرری در شرکت عمران شهرهای جدید در این زمینه برگزار می‏‌شود و هدف ما این است که بتوانیم با نظر مساعدی که وزارت راه و شهرسازی دارد، برای ایمن کردن دسترسی به پردیس، بتوانیم موضوع مترو را نیز عملیاتی کنیم.

هدایت تصریح کرد: با توجه به طول مسیر که احتیاج به تونل‏‌های طویل و پل‏‌های مرتفع دارد، پروژه متروی پردیس هزینه‌‏بر است.

وی گفت: با توجه به جمعیت 500 هزار نفری پردیس در دو تا سه سال آینده و نیازی که احساس می‌‏شود، اجرای طرح مترو با پیش‌‏بینی اعتبار اولیه 500 میلیارد تومان باید آغاز شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: پیشنهاد ما این است که به صورت پی.سی.اف و از طریق سرمایه‌‏گذار این طرح را آغاز کنیم.

هدایت ادامه داد: بخشی از هزینه‏‌ها را نیز می‌‏توانیم از محل تهاتر زمین‌‏هایی که در پردیس داریم، انجام دهیم تا این پروژه اقتصادی شود و سرمایه‌‏گذاران نیز علاقه‌‏ای برای حضور در این بخش داشته باشند.

انتهای پیام/2568/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول