اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اجرای 77 پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طی دو سال گذشته 77 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان عملیاتی شده است.

اجرای 77 پروژه محرومیت‌زدایی در  زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جلسه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان زنجان اظهار داشت: پروژه‌های بسیج از طریق بسیج سازندگی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی با عنایت مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم در سراسر کشورمان اجرا می‌شود، بیان داشت: این پروژ‌ه‌ها از طریق قرارگاه خاتم‌الانبیاء و قرب کوثر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طول دو سال گذشته 77 پروژه محرومیت‌زدایی اجرا شده است، افزود: این پروژه‌ها با حمایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی استاندار زنجان، فرمانداران و مسئولان اجرا شده است.

این مسئول با بیان اینکه 17 مسجد در سطح شهرستان‌های استان زنجان توسط بسیج سازندگی ایجاد شده است، گفت: هفت مورد خانه عالم در استان ایجاد شده است.

کرمی احداث چهار باب خانه بهداشت را از دیگر پروژ‌ه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: دو مورد کتابخانه عمومی در استان زنجان توسط قرارگاه کوثر احداث شده است.

* احداث 33 مورد غسال‌خانه در استان زنجان

وی با بیان اینکه 33 مورد غسال‌خانه در طول دو سال گذشته در زنجان احداث شده است، گفت: 10 مورد نیز پروژه آب روستاهای استان احداث شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ساماندهی یک مورد گلزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر پروژه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: دو مورد زمین ورزشی در مناطق محروم استان زنجان ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته یک مورد پایگاه مقاومت احداث شده است، اذعان داشت: این تعداد پروژه با حمایت مسئولان در استان ایجاد شده است.

کرمی با اشاره به اینکه در تعدادی از روستاهای استان زنجان مشکل خشکسالی و آب شرب وجود دارد، خاطر نشان کرد: امید است در سال آینده مشکلات این روستاها نیز با تلاش مسئولان حل شود.

انتهای پیام/73008/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول