اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

6500 دانش‌آموز اردبیلی زیرپوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 6 هزار و 500 دانش‌آموز در استان اردبیل تحت حمایت این نهاد هستند.

6500 دانش‌آموز اردبیلی زیرپوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، بهروز زلالی در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: تعداد 6 هزار و 500 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته‌ امداد هستند که در قالب‌های مختلف از خدمات متنوع این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه با رفع مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمند می‌توانند در محیطی آسوده و آرام و در کنار همکلاسی‌های خود به تحصیل ادامه دهند، تصریح کرد: رابطان فرهنگی کمیته‌ امداد همواره پیگیر مسائل و مشکلات دانش‌آموزان تحت پوشش هستند تا با احصا نیازهای دانش‌آموزان از افت تحصیلی و ترک تحصیلی آنان جلوگیری کنند.

زلالی به تعاملات آموزش و پرورش و کمیته‌ امداد در مدیریت‌های گذشته اشاره کرد و افزود: مجموعه‌ آموزش و پرورش همواره در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌ها با این نهاد همکاری‌های مضاعفی داشته و امیدواریم این همکاری‌ها به صورت پیوسته بیشتر از گذشته باشد.

وی با اعلام اینکه اکثریت دانش‌آموزان تحت حمایت دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند که نیازمند شناسایی و تقویت است، اضافه کرد: درصدد هستیم تا با برگزاری دوره‌های مختلف استعدادهای آنها را بالفعل کرده و در جهت توانمندسازی فکری، اقتصادی، فرهنگی، علمی و... آنان نهایت تلاش خود را به منصه‌ ظهور بگذاریم.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان با بیان اینکه در آستانه‌ برگزاری جشن نیکوکاری قرار گرفته‌ایم، اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همکاری‌های مجموعه‌ آموزش و پرورش و سایر سازمان‌های همسو این جشن به نحوه شایسته‌ای برگزار می‌شود.

در ادامه‌ این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت بسیار پیچیده است و در این باب برای ارتقا سطح علمی دانش‌آموختگان همکاری‌های همه‌جانبه را خواستاریم.

صابر سپهری با اشاره به اینکه از خانواده‌ها، سازمان‌ها، مدارس و... باید در کنار یکدیگر محیطی مفرح و شادی را برای ادامه‌ تحصیل دانش‌آموزان فراهم آورند، گفت: در این راستا کمیته‌ امداد با عملکردی که در چند سال گذشته داشته، توانسته به صورت موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه کمک به همنوعان و نیازمندان امری واجب و وظیفه‌ای شرعی است، تصریح کرد: از نظر تربیتی این حس بایستی از کودکان آغاز و حس نوع دوستی و دستگیری از همنوعان در او نهادینه شده باشد.

انتهای پیام/62004/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول