اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

دستاورد لغو تحریم‌ها برای مردم ملموس باشد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: مسئولان نظام به گونه‌ای کار کنند که لغو تحریم‌ها علیه ایران،‌ برای مردم نیز دستاوردی داشته باشد.

دستاورد لغو تحریم‌ها برای مردم ملموس باشد

لاله افتخاری امروز در گفت‌‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در ارتباط با آغاز کاهش و لغو شماری از تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه ایران بیان کرد: باید دقت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: مسئولان باید در عمل باور کنند که دستاوردهای نظام جمهوری و انقلاب اسلامی ایران با خون شهدای انقلاب امضا شده است.

وی افزود: این دستاوردها همچنین در نتیجه زحمت و تلاش اندیشمندان و مقاومت مردم به دست آمده است و نباید به سادگی به فراموشی سپرده شود.

افتخاری تصریح کرد: باید از فرصت پیش‌آمده به خوبی استفاده شود؛ به نحوی که دستاورد و آورده ما، ارزش آنچه از دست می‌دهیم را داشته باشد.

وی اظهار کرد: در صورت لغو تحریم‌ها و توقف غنی‌سازی خوب و معقول خواهد بود که نتیجه و دستاورد مثبتی برای کشور و مردم داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم از مسئولان می‌خواهیم که با دقت و توجه کافی چیزی جز آنچه به صلاح مردم است، نشود.

به گزارش فارس، با آغاز توافق شش ماهه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتحادیه اروپا نیز به‌ دنبال تایید پایبندی ایران به تعهدات هسته‌ای از سوی این آژانس، لغو تحریم‌ها علیه ایران را تصویب کرد.

بر اساس این توافق ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را کاهش می‌دهد و آمریکا و اتحادیه اروپا نیز برخی از تحریم‌های اقتصادی علیه کشور ایران  را برای مدت شش ماه کاهش می‌دهند.

این توافق موقت که هدف از آن دستیابی به توافق نهایی در مورد فعالیت هسته‌ای ایران است، در صورت توافق طرفین ممکن است شش ماه دیگر نیز تمدید شود.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول